Gość fersto Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Hej. Kumpel ma następujący problem: dziś jechaliśmy ~180km/h, temp. ok. 91-92 stopni, silnik pracował tak jak powinien. Po minucie go zgasił o ciężej było mu go odpalić aniżeli wcześniej (dłużej kręci rozrusznikiem). Generalnie, samochód pali tak jak powinien (1-2 sec rozrusznikiem) poza tą sytuacją. Co może być przyczyną?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 witam a to ten sam silnik? co znaczy dluzej? gdzie wyscie tyle lecieli i to 1.4...? raczej to nie problem z predkoscia a z temperatura (tzn problem z zapalaniem bedzie skorelowany z osiagnieciem temperatury roboczej) odpowiedz powinienes znalezc ....TU....   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fersto Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 szukałem i takiego przypadku nie znalazłem. Silnik x14xe.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fersto Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 dłużej, tzn. powoli wkręca się obroty (nabiegu jałowym)- wskazówka od obrotomierza powoli się podnosi, nie wiem jak to wytłumaczyć.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 sprawdzilbym czujnik obrotow, jesli takowy istnieje   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.