Gość baki Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Witam. Na tym zdjęciu kropką czerwoną jest zaznaczona śruba ,którą można skorygować mały luz maglownicy. Jest to regulacja fabryczna . Każde przekręcenie śruby spowoduje nieszczelność i wyciek oleju , więc najlepiej odkręcić trochę śrubę i posmarować jakimś środkiem uszczelniającym , skorygować luz i poczekać aż uszczelniacz zastygnie. Te regulaje ponoć można robić tylko w starych maglownicach. Zdjęcie skopiowane z postu kol: t0mall Pozdr.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29745-przek%C5%82adnia-kierownicza-regulacja-luzu/page/2/#findComment-81455 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Witam, też mam luz na kierownicy. W warsztacie powiedzieli, że luz jest na krzyżaku kolumny kierowniczej, czyli tak jak piasał Gulgot. Luz mam dosyć spory i denerwujący podczas jazdy, tak więc chyba się zdecyduję na wymianę krzyżaka.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29745-przek%C5%82adnia-kierownicza-regulacja-luzu/page/2/#findComment-79503 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Witam to nie musi byc krzyzak tylko polaczenie miedzy kolumna kierownicza a maglownica tpoprostu trzeba sciagnac oslone gumowa i sprawdzic bo przypuszczam ze krzyzak bedzie do dostania tylko w serwisie albo uzywka   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29745-przek%C5%82adnia-kierownicza-regulacja-luzu/page/2/#findComment-79335 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 A pod osłoną gumową nie ma łącznika z krzyżakiem? bo zwykle w autach takowe się tam znajdują jeśli kpl łącznik nie jest dostępny w zamienniku to niejednokrotnie dostępny jest sam krzyżak   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29745-przek%C5%82adnia-kierownicza-regulacja-luzu/page/2/#findComment-79294 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sebo2876 Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Witam.Na tym zdjęciu kropką czerwoną jest zaznaczona śruba ,którą można skorygować mały luz maglownicy. Jest to regulacja fabryczna . Każde przekręcenie śruby spowoduje nieszczelność i wyciek oleju , więc najlepiej odkręcić trochę śrubę i posmarować jakimś środkiem uszczelniającym , skorygować luz i poczekać aż uszczelniacz zastygnie. Te regulaje ponoć można robić tylko w starych maglownicach. Witam mój mechanik powiedział mi, że skasuje luz w maglownicy , jestem umówiony na 17 maja . Opiszę po wizycie co i jak !   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29745-przek%C5%82adnia-kierownicza-regulacja-luzu/page/2/#findComment-77312 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość remi Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 Witam, u mnie naprawili. Mechanik powiedział, że luźny był pochłaniacz energii. Jeśli go dobrze zrozumiałem, to wałek pośredni składa się z dwóch części i one ruszały się względem siebie. Niatety nie byłem przy naprawie i nie widziałem tego. Faktem jest, że luzu teraz nie ma i zupełnie inaczej się jęździ. Zniknęły też takie harakterystyczne stuki z okolic przodu kolumny kierowniczej pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29745-przek%C5%82adnia-kierownicza-regulacja-luzu/page/2/#findComment-76362 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pituś Opublikowano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2013 Panowie, mam problem z przekładnią kier w moim aucie mianowicie dzwoni wyraźnie przy jeździe po drogach płytowych i na drobnych przełomach na drodze nielubiane dzwonienie występuje w prawie takim samym natężeniu dla prawego jak i lewego koła (gdy jedno jedzie poza płytami) przy większych dziurach natomiast to dzwonienie nie występuje.. czy można to jakoś naprawić wymieniając jakieś 'przeguby kulowe'? dokręcają wspominaną wcześniej nakrętkę? I pytanie dodatkowe: jak wygląda trwałość przekładni kierowniczej w Sintrach czy watro brać pod uwagę ewentualny zakup używanej?? bo regeneracja przekładni dość droga koszy ok 450 zł PS. Czy duży jest kłopot z wydłubaniem przekładni z auta??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29745-przek%C5%82adnia-kierownicza-regulacja-luzu/page/2/#findComment-490371 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2013 Może to nie przekładnia. Jak kupiłem swoją też coś pukało itp Za pierwszym razem mechanik znalazł że tuleje gumowe na drążku stabilizatora są zjechane. Ustąpiło tylko częściowo ale wymiana poduszek amortyzatorów uciszyło całkowicie. Co do trwałości przekładni to trudno mi określić - u mnie jest od nowości (przekładnia) z oryginalnym olejem GM do Sintry. (kolor żółty) Na liczniku 270tyś km a przez prawie siedem lat użytkowania dolałem zaledwie 100ml płynu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29745-przek%C5%82adnia-kierownicza-regulacja-luzu/page/2/#findComment-490386 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość STRUS_TM Opublikowano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2013 Cześć! Jak pisze Kacper-przekadnia nie powinna dzwonić.... Sprawdź zawieszenie-sprężyny,klocki hamulcowe,zacisk, itd.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29745-przek%C5%82adnia-kierownicza-regulacja-luzu/page/2/#findComment-490394 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pituś Opublikowano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2013 Może to nie przekładnia. Jak kupiłem swoją też coś pukało itp Za pierwszym razem mechanik znalazł że tuleje gumowe na drążku stabilizatora są zjechane. Ustąpiło tylko częściowo ale wymiana poduszek amortyzatorów uciszyło całkowicie. Co do trwałości przekładni to trudno mi określić - u mnie jest od nowości (przekładnia) z oryginalnym olejem GM do Sintry. (kolor żółty) Na liczniku 270tyś km a przez prawie siedem lat użytkowania dolałem zaledwie 100ml płynu. to niestety na pewno przekładnia byłem na 'trzepakach' koleś mi męczył zawias przez 10 min szukając zerkąjąc ma mnie dziwnie bo nic nie tłukło.. -dopiero jak przypadkiem drążka kier. dotknął to wyskoczył z kanału ze swoim 'sukcesem' (amorki i poduszki nowe mam założone) trwałość przekładni -miałem na myśli, czy to cześć, która z jakąś większą częstością ulega uszkodzeniom (jak właśnie poduszki amorków) czy raczej przeżywa auto Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/29745-przek%C5%82adnia-kierownicza-regulacja-luzu/page/2/#findComment-490395 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.