Gość CrashBandicot Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Owszem Szlifuje sie ale nie tloki tylko cylindry i jednoczesnie zaklada nowe pierscienie. A przy okazji warto takze dol silnika zrobic i wymiana panewek juz od razu. Ewentualnie jeszcze sworznie. Tylko ze wtedy masz remont silnika juz. Z tego co ja wiem to na wymiane uszczelki i uszczelniaczy to zdecydowanie za duzo sobie cenia. Ale jak na szlifowanie bloku silnika to znowusz za malo. Tak wiec chca cie wydymac delikatnie mowiac. Idz do innego mechanika.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30067-opel-vectra-bbrak-cisnienia-na-cylindrach/page/2/#findComment-81005 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 no jak sa progi na cylindrach to logiczne ze cylindry sie szlifuje a nie tloki co do ceny juz sie wypowiedzialem mnie mniej wynioslo zrobienie obu glowic w V6 tak na szybko uszczelki 160 zeta (oryginal ASO) olej i filtr 180 plyn chlodniczy 100 bialkowanie glowic 150 za dwie (bez czyszczenia i wymiany iszczelniaczy) robocizna moja wiec odpada ale normalnie by wzieli 800 zeta w Wawie i jeszcze pare rzeczy ktore mi teraz z glowy wylecialy nie przekroczylem lacznie 800 normalnie za dwie glowice najmniej 1500 bym zabulil z czesciami i bialkowaniem wiec 1400 za jedna glowice to sporo za duzo   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30067-opel-vectra-bbrak-cisnienia-na-cylindrach/page/2/#findComment-80995 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blds Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 przepraszam moze nie napisałem precyzyjnie - chodzi o szlifowanie cylindrów. Podobno szlifowanych bylo wszystkie 16. Do tego doszla wymiana termostatu bo mozliwe ze to bylo przyczyna wydmuchania uszczelki i cena wzrosla o kolejne 200 zł : (   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30067-opel-vectra-bbrak-cisnienia-na-cylindrach/page/2/#findComment-80981 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 chodzi o szlifowanie cylindrów. Podobno szlifowanych bylo wszystkie 16 ziom ty masz silnik 4 cylindrowy... 16 to masz zaworów i nie trzeba ich szlifować obligatoryjnie przy robocie głowicy robi się DOCIERANIE zaworów i kosztuje to ok. 80zł   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30067-opel-vectra-bbrak-cisnienia-na-cylindrach/page/2/#findComment-80980 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CrashBandicot Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 16 cylindrow. Hmm Wypadalo by spytac jaki masz silnik bo zaczyna brzmiec ciekawie:) Domyslam sie ze 4 cylindrowy, 16sto zaworowy. Spytam tak. Oni ci juz to zrobili czy na razie tylko wyceniaja? Bo jak kazales robic to juz nie wskurasz nic z cena i bedziesz placic jak za zboze.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30067-opel-vectra-bbrak-cisnienia-na-cylindrach/page/2/#findComment-80979 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 sory ze to powiem ale trafili na losia ,ktory nie ma pojecia i wykasowali jak za remont generelny 16 to zaworow i wyzej napisano co sie z nimi robi   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30067-opel-vectra-bbrak-cisnienia-na-cylindrach/page/2/#findComment-80977 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 O jako takim szlifowaniu tłoków nie słyszałem, chyba że tyczy "pasowania wagowego" ale nie w silniku używanym czyszczenie, skrobanie nagaru a i owszem zwłaszcza podczas wymiany pierścieni Co do typowego szlifów cylindrów - tłoki po takiej operacji lecą w nadwymiarach czyli inne no ale mamy już sprostowanie autora tematu Wypada się tylko podpisać pod wypowiedziami poprzedników - naciąganie i przekręt, a z wymienionych czynności może się okazać iż połowa nie została zrobiona tylko podliczona do zapłaty.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30067-opel-vectra-bbrak-cisnienia-na-cylindrach/page/2/#findComment-80964 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daro Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Do tego doszła wymiana termostatu bo możliwe ze to było przyczyna wydmuchania uszczelki i cena wzrosła o kolejne 200 zł : (Chyba że ten termostat był pozłacany,trochę goście przesadzają.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30067-opel-vectra-bbrak-cisnienia-na-cylindrach/page/2/#findComment-80953 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 to zlodzieje a nie mechanicy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30067-opel-vectra-bbrak-cisnienia-na-cylindrach/page/2/#findComment-80946 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CrashBandicot Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Myślę, iż wypadało by poinformować co to za zakład mechaniczny, aby inni się nie nacieli na tego typu usługi. Nie wiem jak w oplu, ale wymiana termostatu w Skodzie Felicji to 20 zł robocizna i 30 zł termostat:) Ewentualnie jeszcze kolo 100 zł maksymalnie plyn bardzo dobrej jakości preferowany do tych silników. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30067-opel-vectra-bbrak-cisnienia-na-cylindrach/page/2/#findComment-80924 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.