Skocz do zawartości

szarpnięcia silnika -2.2 DTI


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie jestem posiadaczem Signum 3,0 i miałem ten problem co wy.

Po kilku dniach auto nagle zaczeło juz tak szarpac ze jazda ponad 2500 obrotow graniczyła z cudem. W serwisie w Krakowie zdiagnozowali uszkodzenie zaworu ciśnienia pompy wtryskowej, czekałem na ta część 10 dni bo szła z Niemiec. Wczoraj odebrałem auto po naprawie i uż jest wszystko ok auto jezdzi jak pocisk i wreszcie nic nie przerywa.

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności