Gość Sotom Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Witam. Zakladam temacik nowy poniewaz moj problem jest nieco inny niz opisane na forum. Mianowicie od jakiegos czasu mam zanikajace wspomaganie. Dzis wyjąłem pompe, rozebralem i okazało się ze jest w pelni sprawna. Cala elektryka w niej jak i magnesy są ok. Zero sladu uszkodzenia. A teraz najdziwniejsze. Podlaczylem pompe do samochodu kolegi i u niego działa jak nalezy. Załącza się prawidłowo. Podlaczylem znow u siebie i nic. Nie działa Sprawdzilem juz chyba wszytko i po prostu nie wiem co mam dalej robic. Moglby ktos poradą wesprzec? Pzdr. Samochod to Astra G HB z 2004r. z silnikiem Z14XE. Pompa model TRW2   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30464-dziwny-problem-ze-wspomaganiem/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Ładowanie masz dobre.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30464-dziwny-problem-ze-wspomaganiem/#findComment-77716 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sotom Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Tak to rowniez sprawdzilem. Ladowanie wynosi 14,1. Sprawdzone i przyrządem oraz podpinalem do kompa i wykazał to samo.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30464-dziwny-problem-ze-wspomaganiem/#findComment-77714 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 A prąd do silniczka od wspomagania dochodzi, być może jest gdzieś pęknięty kabel, jakieś błędy zapisało. Przeczytaj to może się przydać http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic320393.html#4366954   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30464-dziwny-problem-ze-wspomaganiem/#findComment-77705 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sotom Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Ale skad dokladnie ma dohodzic? Od tego gniazda 3 pinowego? Bo kable przy pompie jak i sama pompa no musi byc sprawna skoro na innym samochodzie działa OpelTech2 nie wykazał zadnych błędów. A tamto czytalem. Pewien user ma to samo co ja i tez mu nie działa jak podłącza bezposrednio pod aku. Ja mam tak samo. Tyle ze w innej furce podłączajac tak samo działa Edit: Na tym wtyku co wchodzi ta 3pinowa wtyczka sa 3 bolce. Na srodkowym prąd jest a na tych zewnetrznych nie ma. Tak powinno byc?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30464-dziwny-problem-ze-wspomaganiem/#findComment-77700 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Chyba nie przeczytałeś go do końca, jest tam kilka opisów gdzie dany kabel jest podłączony. Jeśli twoja pompa działa w innych autach to ja bym szukał przyczyny w okablowaniu. Popatrz na to http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic404546.html   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30464-dziwny-problem-ze-wspomaganiem/#findComment-77691 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sotom Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 No rozumiem. Tylko moja pompa tzn jej okablowanie no musi byc sprawne skoro działa w innym aucie. Z mojej pompy wychodzą 3 kable: 1 do aku, 2 do bezpiecznika 80A no i 3 ktory jest zakonczony 3pinowa wtyczka. I te kable sa sprawne. Wiec ktore inne kable bedace juz w samochodzie mam sprawdzac po kolei? Sorki ale jestem laikiem jesli chodzi o elektryke w samochodzie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30464-dziwny-problem-ze-wspomaganiem/#findComment-77687 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hacker607 Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Nie wiem czy moj post okaze sie pomocny, ale sprobuje Wspomaganie jest odlaczane lub oslabiane jako pierwsze przy problemach z ladowaniem. U mnie wygladalo to tak, ze mialem napiecie 14,2 ale mimo tego prad byl slaby. Pompa byla ok, wymienilem alternator i wszystko dziala jak nalezy. Teraz mam ladowanie 14,5 V i wspomaganie dziala bez zarzutu. Sprawdz prad ladowania, aczkolwiek nie napisze Ci teraz jaki jest dobry. Sprawdz napiecie i prad podczas krecenia kierownica. Moj alternator wykazywal duzy spadek napiecia i pradu gdy ruszalem kierownica. Nie wnikalem nawet dlaczego, wiec Ci nie napisze. Podmienilismy na nowy alternator i bylo ok, wiec wymienilem. Spieszylem sie wiec nie wnikalem dlaczego. Oddajac stary zaplacilem za wszystko 300zl z robota. I to nie byl jakis super tani elektryk.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30464-dziwny-problem-ze-wspomaganiem/#findComment-77678 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sotom Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Thx sprawdze. Muszę wpierw znaleźć dobrego elektryka z wiedzy i praktyki a nie tylko z nazwy Aczkolwiek Tech2 pokazal 14,1-14,2 wiec wydawalo mi sie ze takie jest prawidlowe. Mam nadzieje ze znajde jakies rozwiazanie tego chociaz teraz pompa i tak lezy w domu na polce   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30464-dziwny-problem-ze-wspomaganiem/#findComment-77635 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hacker607 Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Zebyśmy sie rozumieli..... Napiecie 14,1 - 14,2 V jest dobre. Ale nie wiemy jaki prad plynie i jak jest z obciazalnoscia alternatora. Moj mial z tym problem. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30464-dziwny-problem-ze-wspomaganiem/#findComment-77617 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.