Gość Sotom Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Witam. Zakladam temacik nowy poniewaz moj problem jest nieco inny niz opisane na forum. Mianowicie od jakiegos czasu mam zanikajace wspomaganie. Dzis wyjąłem pompe, rozebralem i okazało się ze jest w pelni sprawna. Cala elektryka w niej jak i magnesy są ok. Zero sladu uszkodzenia. A teraz najdziwniejsze. Podlaczylem pompe do samochodu kolegi i u niego działa jak nalezy. Załącza się prawidłowo. Podlaczylem znow u siebie i nic. Nie działa Sprawdzilem juz chyba wszytko i po prostu nie wiem co mam dalej robic. Moglby ktos poradą wesprzec? Pzdr. Samochod to Astra G HB z 2004r. z silnikiem Z14XE. Pompa model TRW2   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Ładowanie masz dobre.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sotom Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Tak to rowniez sprawdzilem. Ladowanie wynosi 14,1. Sprawdzone i przyrządem oraz podpinalem do kompa i wykazał to samo.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 A prąd do silniczka od wspomagania dochodzi, być może jest gdzieś pęknięty kabel, jakieś błędy zapisało. Przeczytaj to może się przydać http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic320393.html#4366954   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sotom Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Ale skad dokladnie ma dohodzic? Od tego gniazda 3 pinowego? Bo kable przy pompie jak i sama pompa no musi byc sprawna skoro na innym samochodzie działa OpelTech2 nie wykazał zadnych błędów. A tamto czytalem. Pewien user ma to samo co ja i tez mu nie działa jak podłącza bezposrednio pod aku. Ja mam tak samo. Tyle ze w innej furce podłączajac tak samo działa Edit: Na tym wtyku co wchodzi ta 3pinowa wtyczka sa 3 bolce. Na srodkowym prąd jest a na tych zewnetrznych nie ma. Tak powinno byc?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Chyba nie przeczytałeś go do końca, jest tam kilka opisów gdzie dany kabel jest podłączony. Jeśli twoja pompa działa w innych autach to ja bym szukał przyczyny w okablowaniu. Popatrz na to http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic404546.html   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sotom Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 No rozumiem. Tylko moja pompa tzn jej okablowanie no musi byc sprawne skoro działa w innym aucie. Z mojej pompy wychodzą 3 kable: 1 do aku, 2 do bezpiecznika 80A no i 3 ktory jest zakonczony 3pinowa wtyczka. I te kable sa sprawne. Wiec ktore inne kable bedace juz w samochodzie mam sprawdzac po kolei? Sorki ale jestem laikiem jesli chodzi o elektryke w samochodzie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hacker607 Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Nie wiem czy moj post okaze sie pomocny, ale sprobuje Wspomaganie jest odlaczane lub oslabiane jako pierwsze przy problemach z ladowaniem. U mnie wygladalo to tak, ze mialem napiecie 14,2 ale mimo tego prad byl slaby. Pompa byla ok, wymienilem alternator i wszystko dziala jak nalezy. Teraz mam ladowanie 14,5 V i wspomaganie dziala bez zarzutu. Sprawdz prad ladowania, aczkolwiek nie napisze Ci teraz jaki jest dobry. Sprawdz napiecie i prad podczas krecenia kierownica. Moj alternator wykazywal duzy spadek napiecia i pradu gdy ruszalem kierownica. Nie wnikalem nawet dlaczego, wiec Ci nie napisze. Podmienilismy na nowy alternator i bylo ok, wiec wymienilem. Spieszylem sie wiec nie wnikalem dlaczego. Oddajac stary zaplacilem za wszystko 300zl z robota. I to nie byl jakis super tani elektryk.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sotom Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Thx sprawdze. Muszę wpierw znaleźć dobrego elektryka z wiedzy i praktyki a nie tylko z nazwy Aczkolwiek Tech2 pokazal 14,1-14,2 wiec wydawalo mi sie ze takie jest prawidlowe. Mam nadzieje ze znajde jakies rozwiazanie tego chociaz teraz pompa i tak lezy w domu na polce   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hacker607 Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Zebyśmy sie rozumieli..... Napiecie 14,1 - 14,2 V jest dobre. Ale nie wiemy jaki prad plynie i jak jest z obciazalnoscia alternatora. Moj mial z tym problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.