Skocz do zawartości

Astra H 1.7 falujące obroty - gaśnie - ASO rozkłada ręce


Gość MaciejP

Rekomendowane odpowiedzi

Gość peter_1988_

Witam, odświeżę temat.

Mam identyczne objawy jak opisane wyżej. a w Corsach D montuje się chyba ten sam silnik (z17dtr). Sam osobiście też podejrzewałem regulator lub czujnik ciśnienia. Wybrałem się jednak do ASO i tam panowie stwierdzili, że mieli podobny problem, najpierw wgrali nowe oprogramowanie a następnie mieli problem z ustawieniem odpowiedniej ilości ssanego powietrza przez przepustnicę powietrza. Poradzili zakup nowej lub używanej, ponieważ podobno rzadko się psują.

 

Tak jak wspomniałem, objawy identyczne jak u kolegów wyżej. Jak zapytałem fachowców o czujnik lub zawór regulacji ciśnienia to powiedzieli, że to na pewno nie to.

 

Dodatkowo latem miałem kilkakrotnie problem z błędem "za wysokie ciśnienie paliwa na magistrali" występującym przy mocnym przyśpieszaniu. (opisany tutaj: http://forum.opel24.com/corsa-d-17-cdti-blad-za-wysokie-cisnienie-paliwa-vt53371.htm)

 

Może ktoś jeszcze poradził sobie z tym problemem, i czy możliwe, że te usterki są ze sobą powiązane?

 

Chodzi o to, że nie wiem czy wymieniać przepustnice, czy zawór regulacji ciśnienia... a przy w sumie nie niskich kosztach, chce się skonsultować. Dzięki z góry za pomoc. Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam

 

Mam od 2 tygodni identyczne objawy jak wyzej oczywiscie ASTRA H 1.7 110 KM 2007 rok, byłem w ASO przeczyscili mi czujnik cisnienia paliwa, lecz nie pomogło, mówili ,że jak nie pomoże to trzeba będzie ten czujnik poprostu wymienoć, tylko co bedzie jak i to nie pomoże a czujnik kosztuje ponad 600zł więc nie wiem czy wchodzić w koszty, natomiast inny mechanik mówił żeby wyczyścić EGR, jestem w wielkiej kropce na chwile obecna POMÓŻCIE

Edytowane przez swiezy170

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Hej,

 

Czy problem falujących obrotów i gaśnięcia silnika udało się komuś rozwiązać ?

 

Sam mam Hondę z silnikiem 1.7 CTDI ISUZU, który był montowany również w oplach i problem mam ten sam.

 

Będę wdzięczny za odpowiedzi,

Pzdr,

P

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wy zartujecie z tym Problemem czy poważnie??? Temat na innych forach oklepany na wszystkie strony. Sam miałem to samo z Z17DTR. Na 100% zawór Scv na pompie ciśnienia CR. Na allegro oryginał denso około 300zl.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności