Gość bulcu88 Opublikowano 22 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 mam zdaje się gruuby problem z moją corsą mianowicie: samochód był używany kilka dni temu i normalnie wszystko działało (obróciłem w obydwie strony i wszystko było normalnie) dzisiaj siadam odpalam a spod maski dobiega pisk czy jakby to nazwać jazgot. silnik zgasł po 4-5 sekundach podjąłem jeszcze jedną próbe odpalenia przy przekręcaniu kluczyka (odpalaniu) znów było słychać ten dźwięk, i ogólnie "nie miał siły kęcić" 3 raz nie próbowałem żeby nie spiepszzyć sprawy jeszcze bardziej olej jest w silniku, nic nie cieknie, kontrolki się świecą, a jedyny pasek jaki widze pod maską zdaje się być cały ale jak otworzyłem maskę to pojawił się leekki dymek(nie kopeć , ale dymek) co to może być?? http://forum.opel24.com/public/style_emoticons/default/biggrin.gif i jak to wogóle możliwe ze jeździł postał ...i nie jeździ? dodam jeszcze że możliwy jest problem ze sprzęgłem, ale to chyba nie ma wpływu na odpalanie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30787-czy-zatar%C5%82em-silnik/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 Tytuł nic nie mówi o problemie-zmień go.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30787-czy-zatar%C5%82em-silnik/#findComment-74541 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dario19823 Opublikowano 22 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 sprawdz rozrzad   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30787-czy-zatar%C5%82em-silnik/#findComment-74535 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bulcu88 Opublikowano 22 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 najlepsze jest to że rozrząd był wymieniony jakieś 8 miesięcy temu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30787-czy-zatar%C5%82em-silnik/#findComment-74533 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marmi Opublikowano 22 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 Pasek który widzisz po otworzeniu maski to pasek ospzętu.... tak jak mówi reszta skoro rozrząd był nie tak dawno wymieniany to go sprawdź bo mechanik mógł dac marne części i teraz coś padło... a jesli zerwał się pasek albo przeskoczył o kilka zębów to będzie remoncik silnika...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30787-czy-zatar%C5%82em-silnik/#findComment-74517 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bulcu88 Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 Pasek który widzisz po otworzeniu maski to pasek ospzętu.... tak jak mówi reszta skoro rozrząd był nie tak dawno wymieniany to go sprawdź bo mechanik mógł dac marne części i teraz coś padło... a jesli zerwał się pasek albo przeskoczył o kilka zębów to będzie remoncik silnika...ok. wprawdzie nie mam pojęcia jak to sprawdzić ale dzięki a jakiego rzędu to może być wydatek? bo zaczynam kalkulowac czy mi się będzie opłacało go naprawiać czy wymienić, czy w ogóle w cholere sprzedać ten sprzęt   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30787-czy-zatar%C5%82em-silnik/#findComment-74507 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość konrado666 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Ja za wymiene rozrzadu placilem 100 zl plus pasek chyba 50 zl.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30787-czy-zatar%C5%82em-silnik/#findComment-70689 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Odkręć dwie śrubki pokrywy rozrządu, odchyl ją i zobacz, czy pasek jeszcze żyje. Ale najpierw ja bym zdjął pasek z alternatora, moze on stanął i pasek sie na nim ślizga i wydaje takie dźwieki i dymek.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30787-czy-zatar%C5%82em-silnik/#findComment-70674 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bulcu88 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Odkręć dwie śrubki pokrywy rozrządu, odchyl ją i zobacz, czy pasek jeszcze żyje. samochód zaciągnąłem do domu, ale nie mam teraz czasu na naprawy..może po sesji odchyliłem pokrywę od rozrządu i pasek wydaje się być cały..nie widać zużycia, jest napięty Ale najpierw ja bym zdjął pasek z alternatora, moze on stanął i pasek sie na nim ślizga i wydaje takie dźwieki i dymek.dymek w sumie też za pierwszym razem się pojawił, więc jest nadzieja że chodzi o to tyle że on raz zapalił i po kilku sec zgasł a to już chyba objaw czegoś poważniejszego   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30787-czy-zatar%C5%82em-silnik/#findComment-67981 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Ciekawe czy wszystkie zęby na pasku są ok.... Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/30787-czy-zatar%C5%82em-silnik/#findComment-67979 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.