Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość bulcu88

mam zdaje się gruuby problem z moją corsą mianowicie:

samochód był używany kilka dni temu i normalnie wszystko działało (obróciłem w obydwie strony i wszystko było normalnie)

dzisiaj siadam odpalam a spod maski dobiega pisk czy jakby to nazwać jazgot. silnik zgasł po 4-5 sekundach

podjąłem jeszcze jedną próbe odpalenia przy przekręcaniu kluczyka (odpalaniu) znów było słychać ten dźwięk, i ogólnie "nie miał siły kęcić"

3 raz nie próbowałem żeby nie spiepszzyć sprawy jeszcze bardziej

 

olej jest w silniku, nic nie cieknie, kontrolki się świecą, a jedyny pasek jaki widze pod maską zdaje się być cały

ale jak otworzyłem maskę to pojawił się leekki dymek(nie kopeć , ale dymek)

 

co to może być?? http://forum.opel24.com/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

i jak to wogóle możliwe ze jeździł postał ...i nie jeździ? :cry:

 

dodam jeszcze że możliwy jest problem ze sprzęgłem, ale to chyba nie ma wpływu na odpalanie :)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/30787-czy-zatar%C5%82em-silnik/
Udostępnij na innych stronach

Pasek który widzisz po otworzeniu maski to pasek ospzętu.... tak jak mówi reszta skoro rozrząd był nie tak dawno wymieniany to go sprawdź bo mechanik mógł dac marne części i teraz coś padło... a jesli zerwał się pasek albo przeskoczył o kilka zębów to będzie remoncik silnika...

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/30787-czy-zatar%C5%82em-silnik/#findComment-74517
Udostępnij na innych stronach

Gość bulcu88

Pasek który widzisz po otworzeniu maski to pasek ospzętu.... tak jak mówi reszta skoro rozrząd był nie tak dawno wymieniany to go sprawdź bo mechanik mógł dac marne części i teraz coś padło... a jesli zerwał się pasek albo przeskoczył o kilka zębów to będzie remoncik silnika...

ok. wprawdzie nie mam pojęcia jak to sprawdzić ale dzięki

 

a jakiego rzędu to może być wydatek?

bo zaczynam kalkulowac czy mi się będzie opłacało go naprawiać czy wymienić, czy w ogóle w cholere sprzedać ten sprzęt :cry:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/30787-czy-zatar%C5%82em-silnik/#findComment-74507
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Odkręć dwie śrubki pokrywy rozrządu, odchyl ją i zobacz, czy pasek jeszcze żyje.

 

Ale najpierw ja bym zdjął pasek z alternatora, moze on stanął i pasek sie na nim ślizga i wydaje takie dźwieki i dymek.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/30787-czy-zatar%C5%82em-silnik/#findComment-70674
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Odkręć dwie śrubki pokrywy rozrządu, odchyl ją i zobacz, czy pasek jeszcze żyje.

 

samochód zaciągnąłem do domu, ale nie mam teraz czasu na naprawy..może po sesji :beer:

 

odchyliłem pokrywę od rozrządu i pasek wydaje się być cały..nie widać zużycia, jest napięty

Ale najpierw ja bym zdjął pasek z alternatora, moze on stanął i pasek sie na nim ślizga i wydaje takie dźwieki i dymek.

dymek w sumie też za pierwszym razem się pojawił, więc jest nadzieja że chodzi o to

 

tyle że on raz zapalił i po kilku sec zgasł

a to już chyba objaw czegoś poważniejszego :drunk:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/30787-czy-zatar%C5%82em-silnik/#findComment-67981
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności