Skocz do zawartości

Brak mocy, zaplający sie check engine i błąd P1220


Gość bartx128

Rekomendowane odpowiedzi

Gość piokraz

Witam

Pomocy................

Proszę o radę. Zregenerowałem zwór EGR. Niestety musiałem go przesłać razem z kolektorem ssącym. No i przy okazji wyczyściłem cały syf jaki się nazbierał w przepustnicy, kolektorze ssącym, oraz przy tych klapkach zawirowań.

Dziś go montuję wszystko ładnie pięknie, a moja zafcia nie chce odpalić. Stała jakiś tydzień w garażu :help:

Kręci kręci ale ni jak nie chce zaskoczyć. Paliwo niby podaje po sprawdzałem, (odkręciłem dopływ paliwa na przewodach i jak kręciłem rozrusznikiem to paliwo leciało ):help:

O co tu caman :help::?:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli odkręcałeś przewody paliwowe , masz zapowietrzoną pompę .Pompa podaje ale za mało paliwa musisz odpowietrzyć pompę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość piokraz

Dobra, ale jak ją odpowietrzyć? :help:

Poluzować wszystkie śruby dopływu paliwa i zakręcić rozrusznikiem, aż zacznie po kolei walić paliwem i je póżniej dokręcać ? ( Mało miejsca aby je tak poluzować ).

Pomocy. :help:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piokraz, tu poczytaj http://forum.opel24.com/zafira-20-tdi-bardzo-pilne-dziekuje-wszystkim-vt13254.htm powinno pomóc chociaż ja to robiłem przy pomocy sprężarki a u kuzyna w sobotę robiliśmy tak że odłączyłem przewód od filtra paliwa ten co idzie już na pompkę i nałożyłem na niego wąż i wlałem prze niego trochę paliwa i podłączyłem go do baniaczka 5l z ropą stojący na filtrze powietrza kuzyn kręcił ja luzowałem 1wtrysk potem 2 i po chwili auto odpaliło

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość piokraz

Dziękuje za dobre rady. :help:

Ja dziś poradziłem sobie tak, odkręciłem nakrętki na dopływach paliwa przy wtryskach. Kręciłem rozrusznikiem, a druga osoba patrzyła, gdzie idzie paliwo i tam dokręcała przewody doprowadzające paliwo. I w końcu zaskoczył. Ciężko było się dostać do tych śrub więc odkręciłem przepustnicę. No i trzeba było trochę powycierać olej napędowy, ale nie były to jakieś duże ilości. :help: I udało się :help:

 

Po przeczytaniu porad to widzę że mogłem sobie nieźle narozrabiać , ale mam nadzieję że wszystko jest OK. :?:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Wujek8891

Co do kolegi z goleniowa.Stawiał bym na pompe wacu,na wolny obrotach zapalał sie check po ruszeniu np ze świateł gasł i znowu gdy stanełem na światłach czy tam na chwile zapalał sie.Nie pokazuje czasami błedu z egr?jestem mechanikiem wrazie coś to pisz.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności