Skocz do zawartości

Astra G kiepskie przyśpieszenie, dławi się...


Rekomendowane odpowiedzi

 

 

jeszcze jedno pytanko czy termostat ma coś z tym wspólnego bo ok miesiąc temu przyciął się termostat no i zagrzał się silnik

co znaczy "przciąl sie termostat" nie puscił w obieg plynu i silnik sie przegrzał? to chyba dość poważny problem,wątpie żeby wiatrak nadążył z chłodzeniem.Przegrzanie silnika to duży problem

 

  • Odpowiedzi 26
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Kurcze a ja głowię się nad wycięciem kata, ale mam namieszane w bani, bo jedni mówią, że można wyciąć, inni, że to zakłuci obieg spalin tj ciśnienie na początku wydechu.

 

Gość Anonymous

Witam, jestem tu nowy ale też mam podobną wadę - tzn mam Asterkę G 1,6 8V z 2000 r z zamontowanym gazem, od dwóch tygodni auto mie chce w ogóle jechac ( i na bęzynie i na gazie ) -tzn jedzie jak mu pocisne - ale spalenia wtedy wzrasta prawie do 14 l gazu a max predkość jaka osiagam to 80 - 90 km/h. Wmieniłem filtr powietrza, swiece, byłem 2 razy na komputerze ( 0 błędów ) wymieniłem sondę lambde ( bo nie pracowała w pełnym zakresie ) - ale to nic nie dało. Wszyscy mechanicy załamują rece i nikt nie chce podjąć sie naprawy. Zadna kontrolka check sie nie zapala(przynajmniej na razie ) - silnik nie był przegrzany, płyn chłodniczy nie wycieka, sam nie wiem co mam dalej robić - chyba profilaktycznie wytne kata i zobacze co i jak - mam nadzieje ze pomoże

 

  • 10 lat później...
W dniu 1.06.2010 o 21:41, Gość Anonymous napisał:

nie przejmuj sie, tu sa tacy eksperci :) wymieniles swiece i filtr paliwa a zostala jeszcze pompa, sprawdzenie cisnienia na listwie wtryskiwaczy, same wtryskiwacze (moze leja), tak jak ktos sugerowal moze kat przypchany, no i w ostatecznosci wgranie od nowa map wtryskow do ECU. wymieniaj/sprawdzaj od najtanszych :)

 

ps. no i jeszcze tor powietrza, czyli przeplywka, o ile jest w tym silniku, MAP sensor, podcisnienia (czy nie lapie lewego powietrza). mozesz tez profilaktycznie przeczyscic krokowca i przepustnice

Hej,

 

mam ten sam problem, wyczyszczenje przepustnicy nic nie da, ani wymiana świec, ani filtra powietrza ;) problem nie zniknal, gdybys mial jakieś ciekawe info co było powodem dławienia to chętnie go poznam.. 

 

 

4 godziny temu, Alex94. napisał:

Hej,

 

mam ten sam problem, wyczyszczenje przepustnicy nic nie da, ani wymiana świec, ani filtra powietrza ;) problem nie zniknal, gdybys mial jakieś ciekawe info co było powodem dławienia to chętnie go poznam.. 

 

A co z tych rzeczy co piszą wcześniej już zrobiłeś?

 

38 minut temu, rafalgrzegorz napisał:

A co z tych rzeczy co piszą wcześniej już zrobiłeś?


No właśnie u mnie to dopiero początek dziubaniny, nie wiem czy jest sens się w to zagłębiać samemu, bo wymienianie wszystkiego po kolei aż się trafi co to może być to nie ma sensu, a z tego co czytam, to nie za bardzo ustalili przyczynę.

U mnie katalizator już nie jest oryginalny bo kiedyś mechanik nabrał mojego tatę i ten się zgodził, żeby go wymontowali... 

więc do mechaników zaufania nie mam, a przy takim roczniku (1998) to wszystko będzie do wymiany. Autko jeździ dobrze poza tym właśnie zacinaniem. Przepustnica wyczyszczona, świece nowe, akumulator nowy, filter powietrza, no i zastanawiam się czy to nie problem z filtrem paliwa czy niestety coś czego naprawa przekroczy wartość auta :)

a fajnie by było mieć satysfakcje żeby to naprawić samemu

 

No więc napiszę tak:

Sprawdź najpierw kompresje w silniku - bo może się okazać że silnik ma już dość.

Poza tym może coś byś więcej napisał oprócz rocznika swojego auta bo jest różnica jak masz zamontowany silnik 170KM a inaczej 60KM

Może być lanie wtrysku lub słabe ciśnienie paliwa.

Podpięcie pod komputer diagnostyczny by pewnie wiele wyjaśniło.

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności