Gość GmsMetallica Opublikowano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 dudpis, ale o co chodzi nie koniecznie bo mocniejsze wersje mogą mieć już fabryczne wentyle także może poprzedni właściciel wcale nie wymieniał   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dizel1982 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 Ale mówiąc wentyle co macie na myśli? Ze tarcze sa nawiercane? Czy że jest taka jakby jedna warstwa, później prześwit i druga warstwa? I pomiędzy jedna a drugą jest przerwa. Jeśli tak to ja własnie takie mam fabrycznie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GmsMetallica Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 tarcze nawiercane to nawiercane, a wentyle to takie gdzie pomiędzy jedna a drugą jest przerwa   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Nihlus Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 Wracając do tematu, czy to wyczuwalne drżenie podczas hamowania przy dużych prędkościach jest niebezpieczne dla elementów układu hamulcowego? Bo u mnie troszkę drży przy hamowaniu od 110km/h ale nie przeszkadza mi to, jedynie martwię się o zużycie elementów, czy czasem w trasie mi tarcza nie pójdzie albo gorzej (odpukać).   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dizel1982 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 U mnie jest to samo tylko tak jak wspomniałem, muszę mieć bardziej niż Ty nierówne tarcze i mi drży już od 90. Jak zajdzie poniżej 80 to wszystko się ładnie uspokaja i przestaje.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GmsMetallica Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 Nihlus, tarcza pęknąć może i dobra tarcza, szczerze powiedziawszy to nie mam pojęcia bo nigdzie nie czytałem ani nie porównywałem tarcza prosta vs krzywa ale zacisk jest na tulejkach które pozwalają klockom pracować w pewnym zakresie i na moje, podkreślam na moje to nie ma wpływu na drogę hamowania bo powierzchnia styku tarcza-klocek jest może nie taka sama ( w zależności też od "krzywizny" tarczy może się różnić) jak w tarczy prostej ale jest bardzo bliska a co za tym idzie skuteczność podobna,   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojtek770i Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 ja miałem to samo takie dziwne delikatne drgania, okazało się że tarcze były krzywe po wymianie tarcz i klocków to zniknęło, ale problem jest gdzie indziej poprzednie tarcze pokrzywiły się bo jak się teraz okazało klocki nierównomiernie dociskały do tarczy, po wymianie tarcz i klocków na nowe jest to samo nierównomierne dociskanie ( klocki wycierają tylko górną część tarczy ) - pomocy czemu tak się dzieje, co jest nie tak ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.