Skocz do zawartości

Chodzi o 1.3E 89r


Gość adam0729

Rekomendowane odpowiedzi

Gość adam0729

No to kilka szczegółów:

Opel Kadett E

Dołączona grafika

 

silnik 1.3 OHC + gaźnik Pierburg 1B1

Dołączona grafika

 

wspomniany sterownik

Dołączona grafika

 

nowa zagadka -co to?

Dołączona grafika

 

Dzięki za porady i sugestie-dowiaduję się tu nowych i ciekawych rzeczy :beer:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość adam0729

Twój silnik to 13NB - 60 kucyków.

Wtyczka na ostatniej fotce łączy chyba instalację silnika z instalacją we wnętrzu.

No to akurat wiem jaki mam silnik napisałem w drugim czy trzecim poście.

 

Ważniejszy jest dla mnie ten sterownik i czy po wymianie tego co pisałem jest potrzebny jakiś reset(wiem że przy normalnej wymianie nie trzeba ale tam było wszystko tak zawalone że cud że to auto odpalało i jeździło;pewnie parametry były inne niż powinny )

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy po wymianie tego co pisałem jest potrzebny jakiś reset

Reset nie zaszkodzi, odepnij aku na 10 minut i po sprawie. Dobrze jest to zrobić na ciepłym silniku, a później przegonić autko porządnie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności