Gość Anonymous Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 czy ktoś wie czy z przestawionym rozrządem mogą sie wyświetlac błędy 31-45-73-74 czy może poprostu wysiadły wszystkie te czujniki to moja pierwsza omega tak że jestem zielony?omega 2.5 V 6   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3192-rozrz%C4%85d/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 Czy c25xe nie ma czasem 4-cyfrowych błędów?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3192-rozrz%C4%85d/#findComment-330208 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 No właśnie to moje pirwsze auto z takim silnikiem ale na 100% jestem pewien że to takie błędy bo mam jeszcze vectre i astre tak że bym chyba zauważył różnicę tylko że dziwne że aż cztery usterki mój mechanik podejrzewa że to rozrząd tak że muszę to rozbabrać i sprawdzić.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3192-rozrz%C4%85d/#findComment-330202 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 31 - jest zawsze. 45 - Sonda lambda - bogata mieszanka 73 - Przepływomierz powietrza - zbyt niskie napięcie 74 - Przepływomierz powietrza - zbyt wysokie napięcie Zobacz wiązkę od przepływki, musisz mieć trzaśnięty przewód gdzieś. A następstwem tego jest błąd sondy. Pomierz przepływkę   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3192-rozrz%C4%85d/#findComment-330186 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 dzięki za podpowiedzi właśnie podejrzewałem przeoływomież no ale tak pobieżnie to wyglądało ok.Jednak sprawdzę te napięcia rozumiem że pin 1 i 3 przy włączonym zapłonie bo jestem zupełnie zielony w takich autach jak dotąd jeżdziłem trochę prostrzymi oplami.Jeszcze raz wielkie dzięki !   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3192-rozrz%C4%85d/#findComment-330165 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 Dobrze rozumujesz, do dzieła   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3192-rozrz%C4%85d/#findComment-330111 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 No i sprawdziłem tą wiązkę i jest tak przy włączonym zapłonie gdy badam przejscie 1-3 jest 12V a gdy badam 2-4 niema żadnego pradu.Ale to zawsze jakiś ślad tylko że w tej wiązce jest jeszcze kilka kabli tego koloru.Będe pobował jak coś wyjdzie to dam znać!Pozdro! [ Dodano: Pon Maj 28, 2007 23:32 ] no niesttety nic mi się nie udało sprawdziłem ta wizkę z kablami do przepływomierza przy łączonym zapłonie i nie było żadnego prądu ale gdy zbadałem przy włączonym silniku na pinach 2-4 jest 0.5V-0.7V tak że coś tam działa,nie wiem czego dalej szukać bo z autem coraz gorzej gdy nagrzeje sie do 90-95 st to kontrolka check gaśnie na chwilę ale wtedy jakby rozłaczało zapłon bo w momencie kiedy gaśnie silnik przerywa.Pozostaje mi tylko serwis i nie mały wydatek bo jestem za granicą a tutejsi mechanicy bez ksiązki serwisowej nie umieli się połączyć bo nie wiedzą jakie urządzenie sterujące,ale teraz juzsam znalazłem jaki mam sterownik to może cos wybadają!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3192-rozrz%C4%85d/#findComment-330039 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.