Gość Marcino82 Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 wstaje rano, albo nawet nie rano wsiadam do samochdu nie swieci sie kontrolka swiec żarowych samochod odpala po 3 sekundach krecenia i dymi przez 15 sekund na niebiesko biało o co chodzi?? z gory dzieki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/32362-problem-vectra-c-20-dti/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 niebieski dym = spalanie oleju... moze gdzies ci sie dostaje do cylindrow... mozliwosci jest pare - wszystko zalezy kiedy ci na niebiesko dymi... jesli tylko przy starcie to moze pierscienie... BTW zwiekszyles te dawke paliwa przy rozruchu? i jak?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/32362-problem-vectra-c-20-dti/#findComment-60275 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marcino82 Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 kicaj, kupilem teraz VC z tym samym ale jednak troszeczke innym silnikiem nic mialem w VB, podlaczalem do VB op-coma i zwiekszylem dawke paliwa w opcjach dodatkowych i powiem szczerze ze pomoglo tylko troseczke przy rozruchu, wstawilem opornik zaraz kolo czujnika i problem z odpalaniem znikl przy wysokich temperaturach na dworze. Teraz mam VC i tylko przy rozruchu przes kilka doslownie sekund jest niebiesko-biaalo po odpaleniu z wydechu, potem juz nie nawet przy przyspieszaniu, moze to wina przeplywomierza??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/32362-problem-vectra-c-20-dti/#findComment-60187 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 Marcino82, aa nie zajarzylem no to gratki z nowego zakupu... by ci sluzyla... musisz dokladnie sprecyzowac dym - jesli to bialy to para wodna z wydechu jesli niebieski z charakterystycznym ostrym zapachem to olej spalany, tylko trzeba sprawdzic skad albo pierscienie (bo to charakterystyczne dla dlugiego stania) a moze od turbo (jakis zaolejony przewod)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/32362-problem-vectra-c-20-dti/#findComment-60181 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marcino82 Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 kicaj, dzieki, czuje ze musze wymienic czujnik tem. bo i grzanie swiec po nocy stania mi sie nie wlacza,   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/32362-problem-vectra-c-20-dti/#findComment-60171 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 kicaj, dzieki, czuje ze musze wymienic czujnik tem. bo i grzanie swiec po nocy stania mi sie nie wlacza,poczytaj o problemie zapalania diesli y20... w temp powyzej 0st celc. ze starym softem... zreszta to chyba juz znasz... pytanie czemu sie nie wlacza... moze temp na polu jest na tyle wysoka ze nie zauwazasz tego... przynajmniej ja tak mam (spiralka porafi mignac doslownie na ulamek sekundy) moze soft stary...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/32362-problem-vectra-c-20-dti/#findComment-60142 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marcino82 Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 kicaj, masz racje przerabialem problem w VB, tylko VB musialem krecic i krecic, a tu przekrece 3 sekundy i pali tylko jak walnie dymem to szok, sprawdze jutro zapach tego dymu, nie wiem czmu mi ten przeplywomierz po glowie chodzi   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/32362-problem-vectra-c-20-dti/#findComment-60128 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 sprawdz tez przewody przy turbo... czy nie zaolejone,   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/32362-problem-vectra-c-20-dti/#findComment-60093 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marcino82 Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 kicaj, mowisz o tym od przeplywomierza i tym co od turbiny idzie do kolektora??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/32362-problem-vectra-c-20-dti/#findComment-60003 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 Marcino82, a zebym to ja wiedzial o czym mowie kiedys czytalem ze w przewodach podcisnieniowych czy tez od turbo moze gromadzic sie olej i gdyby on tak po nocy sie zebral a potem przy rozruchu zostal wciagniety to by tez dawal siwy dym... tak sobie gdybam... a zeby wszystko bylo jasne - na oczy nie widzialem silnika 2.0 DTI... Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/32362-problem-vectra-c-20-dti/#findComment-59891 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.