Gość zibi Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 arek,jesli chcesz poprawic wypowiedz uzywaj "edytuj"   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3240-trz%C4%99sie-kierownic%C4%85-przy-120-kmh/page/3/#findComment-329031 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 raczej coś nie tak z felgami, oponami, warto zmienić koła tył przód i zobaczyć czy jest róznica   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3240-trz%C4%99sie-kierownic%C4%85-przy-120-kmh/page/3/#findComment-328671 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 Witam! ja tez mam w kadziu ten problem z biciem kierownicyzaczyna sie od okolo 90km/h. Tak bylo wczesniej i tak jest po prostowaniu alu i z nowymi oponami i wymiana łozyska w przedniej piascie (byl wyczywalny luz), tarcze hamulcowe i klocki tez wymienione. na przegladzie jak sie pytalem o stan galek chlop powiedział ze luzow nie ma, gumy na wahaczach tez w normie. Jedyne co zauwazylem przy wymianie sprezym to wyczuwalny luz na tym lozysku w poduszce mcpersona u goru. nie wiem czy to moze byc jego wina?? Ciekawostka jest fakt ze raz mi sie zdazylo ze wpadlem w lekki dolek i przy 70 a potem lecialem po 120 i spokuj do monemtu hamowania   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3240-trz%C4%99sie-kierownic%C4%85-przy-120-kmh/page/3/#findComment-328648 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 Jedyne co zauwazylem przy wymianie sprezym to wyczuwalny luz na tym lozysku w poduszce mcpersona u goru. nie wiem czy to moze byc jego wina?? Ciekawostka jest fakt ze raz mi sie zdazylo ze wpadlem w lekki dolek i przy 70 a potem lecialem po 120 i spokuj do monemtu hamowania Tak własnie będzie przy uwalonym łozysku bądź poduszce i tez tak miałem, szczególnie wibracje pojawiały się mocniejsze przy hamowaniu - jest to oczywisty efekt bo jak łożysko lub poduszka jest uwalona to przy hamowaniu delikatnie rusza się cała kolumna - u mnie na prawej kolumnie doszło do tego, że ta stalowa "podstawka" na której leży łozysko wybiła się i musiałem kupic nową na szrocie. Ta podstawka ma jakby wyżłobione miejsce na łozysko, tak że w momencie dokręcenia kolumny łożysko jest dociśniete w tych wyżłobieniach i nie ma prawa się ruszyć - ja dość długo jeździłem z rozwalonym łożyskiem bo to drganie kierowncy miałem dość długo i to ignorowałem i od luzu te wyżłobienia na podstawce mi się zjechały. Kadet i Astra F będą miały pewnie takie samo rozwiązanie jak moja Vectra A więc może się u Was zdarzyć podobnie. Jeśli tak jak piszecie próbowaliście przekładać koła, wyważać je, tuleje i sworznie w wahaczach macie dobre i końcówki nie maja luzów to pozostaje tylko sprawdzenie mocowania kolumny McPehrsona. Parę osób pisało o sprawdzeniu tarcz - nie ma to związku z jazdą i przy krzywych tarczach bicie powstaje tylko przy hamowaniu a podczas jazdy nie ma prawa - również to przerabiałem bo sam wymieniałem u siebie wszystkie tarcze przy przebiegu ok 170kkm.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3240-trz%C4%99sie-kierownic%C4%85-przy-120-kmh/page/3/#findComment-328440 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 a czy przykręcenie alufelg śrubami od stalówek może dać taki efekt? Tam są trochę inne stożki, ale czy to może mieć wpływ na wibracje?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3240-trz%C4%99sie-kierownic%C4%85-przy-120-kmh/page/3/#findComment-130365 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.