Gość bojanpnf Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 witam opisze co mnie dreczy wczoraj i dziś w czasie zajdy do pracy zgasł mi samochód.dziś jeden raz i wczoraj jeden raz.Silnik zgasł podczas wciśnięcia sprzęgła i wrzuceniu na luz.Nie miałem żadnych problemów z ponownym odpaleniem.Dodam jeszcze że gaśnie raz na jakieś 30 naciśnięć sprzęgła Obroty prawie zawsze przy wrzuceniu na luz spadają do około 500-600 i po chwili normują sie w granicach 750(chyba troche nisko co?? )auto ogólnie jezdzi bez zastrzeżeń,wszystkie kontrolki zachowują sie prawidłowo,dobra dynamika,spalanie w normie,odpalanie od "kopa" itp,może delikatnie poszarpuje gdy jade na jedynce i puszcze noge z gazu(wtedy odczuwa się małe "żabkowanie").dodam jeszcze że świece nowe GM. i teraz mam pytanie,(objawy wskazują pewnie aby przeczyscić przepustnice), ale czy równie dobrze może dziać się tak przez zawór EGR??aha i czy w moim silniku jest silniczek krokowy(czy tylko przepustnica)?? silnik mam 1.8 16V 116KM X18xe1 pozdrawiam i czekam na jakies wskazówki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/32482-egrprzepustnicaczy-cos-innego/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość łukasz682 Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 wymień krokowca ja miałem to samo ale silnik 1.6 6v   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/32482-egrprzepustnicaczy-cos-innego/#findComment-59213 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 nie da sie wymienić krokowca w x18xe1 przepustnica integruje w sobie następujące podzespoły: - krokowiec - czujnik położenia przepustnicy - serwomotor ze sterowania klimatyzacją trzeba zmienić całą przepustnicę   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/32482-egrprzepustnicaczy-cos-innego/#findComment-59212 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bojanpnf Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 a czy samo czyszczenie przepustnicy ma sens jeżeli obroty na bigu jałowym są idealne nic nie falują, podczas jazdy tez nie ma jakiegos wachania obrotów,tylko to że szarpie na 1,2,3 jak puszcze pedał gazu.(najczesciej odczuwa sie to podczas jazdy w korku)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/32482-egrprzepustnicaczy-cos-innego/#findComment-55945 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość asterix27 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Z tego co opisujesz prawie na 100% jest to wina EGR.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/32482-egrprzepustnicaczy-cos-innego/#findComment-55932 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bojanpnf Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 wiec tak... przed chwila skończyłem czyszczenie przepustnicy.Niezły syf sie tam nagromadził,jeden kanalik był całkowicie zapchany az ciezko było go odetkać (igła pomogła:))po krótkiej jezdzie stwierdzam ze jest poprawa ale konkrety napisze jutro bo dzis juz za pozno na testy:) [ Dodano: Pią Sie 13, 2010 08:44 ] więc: dziś pokonałem 25 km na przeczyszczonej przepustnicy i stwierdzam że jest poprawa:) obroty ani razu nie spadły mi poniżej około 800 ,ładnie równo sie zachowują no i szarpanie na 1,2 nie odczuwalne.Także polecam czyszczenie przepustnicy:) pozdrawiam i dzieki za rady ::coll   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/32482-egrprzepustnicaczy-cos-innego/#findComment-55795 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grucha Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 podepnę se pod temat właśnie odłączyłem wtyczkę egr-a,ponieważ samochód skakał(kangurki) itp.i od razu różnica nic nie szarpie itp.tyle tylko że ciągle wywala błąd i nie da sie go skasować.macie na to jakiś knyf.błędy to p1405-uszkodzenie zaworu egr p0403-napięcie na zaworze egr-za niskie lub za wysokie. można tak jezdzić ?.panowie i poradźcie co teraz zrobić z tą wtyczką zalepić taśmą izolacyjną,czy macie sprawdzony sposób   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/32482-egrprzepustnicaczy-cos-innego/#findComment-35046 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Złoty Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 grucha, Widać, że błędy dotyczą samego EGR. Można tak jeździć tylko że będzie przeszkadzała kontrolka CHECK. Najlepiej będzie jak zaślepisz EGR i zobaczysz co dalej, ale po zaślepieniu go problem powinien zniknąć.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/32482-egrprzepustnicaczy-cos-innego/#findComment-35013 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grucha Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 mógłbyś mi podpowiedzieć jak go zaślepić.był bym wdzięczny   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/32482-egrprzepustnicaczy-cos-innego/#findComment-35008 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Złoty Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 grucha, Jaki masz silnik ? Może to ci pomoże http://forum.opel24.com/egr-jak-zaslepic-w-silniku-z16xep-astra-ii-vt40306.html Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/32482-egrprzepustnicaczy-cos-innego/#findComment-34974 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.