Gość okmiwww Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Witajcie, mam takie pytanie co do działów na allegro. Chchiał bym kupić kabel co mojej Corsy C i szukam na allegro. Są dwa działy. Przejrzałem jeden i drugi i te aukcje które są w jednym i w drugim są takie same. Czym to się różni i jaki polecali byście kabel do podłączenia corsy C z komputerem, żebym mógł odczytać błąd i co go powoduje oraz usunięcie tego błędu. Przeglądałem już takie tematy ale wszystkie odnośniki do aucji były już wygasłe. Pozdrawiam i z góry dzięki za podpowiedz.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/32596-interfejsy-diagnostyczne-a-testery-diagnostyczne/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Przeczytaj TEN TEMAT i zastanów się nad kupnem tego interfejsu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/32596-interfejsy-diagnostyczne-a-testery-diagnostyczne/#findComment-58181 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość okmiwww Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Przeczytałem wszystkie posty, ale tam piszą osoby które mają jakieś pojęcie o tym. JA dopiero zaczynam i te urządzenia i wiedzą jest potrzebna tylko na użytek domowy. A czym właściwie różni się ten Op-com od Opel Scanner?? I czy jak wybiorę niższą półkę bo 3 tys. zł to dla mnie za drogo to wybrać Opel Scanner czy opel techy 2 Moje auto to opel corsa C z 2003 roku. A i jeszcze jedno z ciekawości TID a GID jaka różnica? Z góry dzięki za podpowiedz.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/32596-interfejsy-diagnostyczne-a-testery-diagnostyczne/#findComment-58173 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Najwidoczniej nie czytałeś dokładnie, bo 3tys kosztuje oryginał a inne źródła to koszt 200-250zł. OpelScanner jest okrojony i nie zrobisz nim tyle, co OP-COMem. TID to standardowy wyświetlacz z datą, godziną, temp. i RDS radia a GID to wyświetlacz wzbogacony dodatkowo o informacje z komputera pokładowego.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/32596-interfejsy-diagnostyczne-a-testery-diagnostyczne/#findComment-58170 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 gid to grafik info display a tid to triple info display. Jesli szukasz interfejsu to musisz sie zastanaowic nad klikoma rzeczami bo z tego co podales ( co oczekujesz) to mozesz sobie samemu zrobic fejsa za jakies 8zl bo 5 kosztuja czesci elektorniczne a 3 to kawalek kabla oraz wtyczka com. Bedziesz mógł diagnozowac auto, kasowac bledy, a nawet licznik krecic do tego na abcomie podejrzec parametry odczytane z czujnikow jak przeplywka, czyjnikow temp. czy obr itd. Jak zachce ci sie wiecej dlubac np w innych autach nowszych na canie itd to juz trzeba bardziej wyrafinowany fejs zakupic.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/32596-interfejsy-diagnostyczne-a-testery-diagnostyczne/#findComment-58105 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość okmiwww Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Nom 8 zł to ciekawa cena ale nie bardzo się znam i nie wiem czy dał bym radę to zrobić. Nad kablem się jeszcze zastanowię w takim razie, ale chyba jak już to tego opcoma za 200-250zł i mieć wszystko.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/32596-interfejsy-diagnostyczne-a-testery-diagnostyczne/#findComment-57947 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.