Gość andrzej_m55 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 co do wymiany całego olej,to spuszczasz cały zalewasz nowy i spuszczaszNie powinienem chyba wdawać się w dyskusję ale to nie tak działa Są dwa sposoby wymiany oleju w automatach Tak jak ty piszesz to jest częściowa wymiana bo zostaje olej w pompie i w (nie pamiętam jak to się nazywa)ale chyba sprzęgło chyro kinetyczne Nie mówiąc o reszcie Gawlak może na ten temat dużo powiedzieć   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gawon Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 dlatego napisałem że się zalewa całą świeżym olejem i się go zaraz spuszcza ,dlatego w niektórych automatach na jedną wymianę idzie od 6 do 10 litrów   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aule Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Panowie - dzięki za opinie. Jak będę miał chwilę to zapewne odwiedzę serwis chociażby po to żeby dowiedzieć się jakie doświadczenie mają w serwisie i co proponują. Natomiast na razie wstrzymam się z wymianą oleju w skrzyni, gdyż auto codziennie robi po kilka km i o dziwo biegi zmieniają się płynnie. Swoją drogą teraz odkryłem (wcześniej jeździła głownie żona ) że coś sporo wody mi kapie po jeździe spod mojej Merivy. Na 100% jest to woda bo jak wyschnie to nie ma żadnych plam a z oleju lub płynu chłodniczego jakieś plamy by były. Zapewne jest to związane z klimą albo warjującym wentylatorem - silnik bardzo szybko łapie (3-4km w korku) i jest 90 stopni i wentylator co chwila się załącza. Napiszę stosownym wątku - może koledzy coś zasugerują?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.