Gość cobreti7 Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Już po analizie spalin w plynie chłodniczym i niestety do wymiany uszczelka pod głowicą (zielony kolor płynu) Mam prośbe niech ktoś mi dokładnie napisze jakie części będą mi potrzebne bo umówiłem się że za robociznę zaplacę 400-450zł ale z moimi częściami (a chce orginaly a nie zamienniki jak proponował mechanior). Oczewiste jest że potrzebna będzie: -uszczelka pod głowicą -8l płynu chłodnicznego (chce wymienić cały) -4l oleju + filtr (wymienie cały bo i tak już niedługo bym musiał) -uszczelka pod kolektor dolotowy (chce go odrazu przeczyścić) -trójniki plastikowe (też chce je przy okazji wyczyścić) -filtr paliwa bo też chce go wymienić Nie wiem czy przypadkiem też będzie mi potrzebna uszczelka pod pokrywą zaworów i uszczelka pod termostatem??? Aha i jeszcze jedno pytanie czy trzeba po takim zabiegu koniecznie podłączać auto do kompa by coś tam ustawić (np. wtryski)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/32891-uszczelka-pod-g%C5%82owic%C4%85-y20dth/page/2/#findComment-46203 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krartur Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 na początek sprawdź zbiorniczek wyrównawczy po prostu podłącz sprężarkę i będziesz wiedział , mój przepuszczał na zgrzewie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/32891-uszczelka-pod-g%C5%82owic%C4%85-y20dth/page/2/#findComment-46057 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krartur Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 jeszcze jedna sprawa nie prowadź auta do byle kowala bo będziesz miał więcej wydatków po naprawie niż ci się przyśni a po za tym szkoda nerwów na partaczy co pojęcia nie mają o tych modelach. pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/32891-uszczelka-pod-g%C5%82owic%C4%85-y20dth/page/2/#findComment-46052 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cobreti7 Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 prawdopodobnie pójde do gościa co mi kiedys golfa naprawiał. Może nie jest tani ale wtedy nie narzekalem. Nie wierze że nikt nie wymieniał UPG w tych silnikach???   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/32891-uszczelka-pod-g%C5%82owic%C4%85-y20dth/page/2/#findComment-45855 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cobreti7 Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 na początek sprawdź zbiorniczek wyrównawczy po prostu podłącz sprężarkę i będziesz wiedział , mój przepuszczał na zgrzewierobiłem analizę spalin w płynie chodniczym i wyszło mi ze jest obecność gazów więc na 99% jest przedmuch z uszczelki UPG. Więc wymiana zbiorniczka to tylko leczenie objawów a przyczyna tkwi w za duzym cićnieniu w układzie chłodenia stąd te wycieki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/32891-uszczelka-pod-g%C5%82owic%C4%85-y20dth/page/2/#findComment-45843 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cobreti7 Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Jestem po wymianie UPG. Okazało się że był niewielki przedmuch na UPG oraz delikatnie odkształcona głowica. Przy okazji wyszło że prowadnice zaworow są też do wymiany z powodu luzów. Całość wyszło ok 2100zł z robocizną, częściami, planowanie głowicy. Na PW moge wysłać namiary na osobę która mi to robiła. Dodam że mieszka on na Wyspie Sobieszewskiej pod Gdańskiem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/32891-uszczelka-pod-g%C5%82owic%C4%85-y20dth/page/2/#findComment-32552 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.