Gość Anonymous Opublikowano 30 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2006 Jak narazie tylko w planach ale zastanawiam sie co powiecie panowie na swapa z X20XEV na Z20LET Musze tylko znaleźć silnik w miare rozsądnej cenie (bardzo ciężko ) i bede działał Martwi mnie tylko jedna rzecz: czy omcia ze swoim tylnym napędem nie będzie za bardzo narowista Chodzi głównie o prowadzenie w zakrętach. Jak myślicie?? Pozdro.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/329-omega-turbo/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2006 hm... omcia zbyt narowista??? A ile koników ma z20let?? 192 chyba. A ile koników ma MV6? 210 chyba. I nie słyszałem, żeby sie ktoś z MV6 skarżył na za dużą narowistość. Spójrz na wagę samochodu. Mój sedan ma 1555 kg, kombik jest chyba jeszcze cięższy. Przelicz stosunek mocy do masy! Pamiętaj, że zawsze możesz ściągnąć nogę z gazu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/329-omega-turbo/#findComment-364628 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2006 Pomysł zacny ale ja bardziej bym sie zastanawiał nad skrzynią , sprzęgłem i ukł napędowym. no dochodzi do tego też komp i wcholere elktryki przynajmniej mi sie tak wydaje   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/329-omega-turbo/#findComment-364619 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2006 wolalbym swapowac na 3,2 V6...taniej i mniej problemow pozniej...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/329-omega-turbo/#findComment-364614 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2006 A więc sprawa ma sie tak: po wstępnej analizie wychodzi na to że lepiej i taniej bedzie zrobić swap na c20let (większa moc, lepsza dostępność części, podobno bardziej rozwojowa jednostka , no i dużo taniej) niestety w tym przypadku remont generalny jest nieunikniony ale i tak powinno wyjśc taniej. Jak narazie nie wymyśliłem jaką skrzynie biegów zastosować (tu prawdopodobnie bedzie problem), most myśle od MV6 bedzie jak znalazł . >makben- nie chodzi o moc ale o charakterystyke pracy jednostki, MV6 ciągnie równo od dołu a LET dostaje kota ok 2500obr dopiero jak sie sprężara ujawnia. >dtox- zależy mi na silniku 4 cylindrowym o niewielkiej pojemności, jak bym chciał mieć większy to poprostu bym kupił taki ( ale napewno nie 3,2 jeżeli już to tylko 3,0) a mi nie chodzi o omege MV6 jakich wiele ale o omege 2.0 TURBO   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/329-omega-turbo/#findComment-364597 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2006 c20let to lepsza jednostka od z20let..i napewno latwiej dostepna... powodzenia w dlubaniu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/329-omega-turbo/#findComment-364596 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 W sumie to za mv6 OC więcksze a traka omega turbo będzie miała moc podobna a stawki ubezpieczeniowe niższe no i dochodzi do tego jeszcze radocha z dokonania wynalazka   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/329-omega-turbo/#findComment-364591 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzECHO Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 W sumie to za mv6 OC więcksze a traka omega turbo będzie miała moc podobna a stawki ubezpieczeniowe niższe Jezeli zmienisz silnik to OC zostaje takie jakie bylo. Teraz silnik jest czescia zamienna i nie ma w dowodzie wbitych numerow Aktualnie jest "moda" na swap'y bo kupujesz furke 1.3 i zakladasz 2.0, a ubezpiecznie zostaje bo nie musisz takiego faktu nigdzie zglaszac!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/329-omega-turbo/#findComment-364589 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 sorry za ot czyli jak teraz wsadze do swojej omegi 3.0 to nie musze płacić OC od 3.0 tylko moge od 2.0   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/329-omega-turbo/#findComment-364587 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzECHO Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 Aktualnie silnik to czesc zamienna jak klocki i filtry wiec nigdzie sie tego juz nie odnotowuje. Chyba ze sam zglosisz do ubezpieczalni to Ci policza jak za 3.0 Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/329-omega-turbo/#findComment-364586 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.