Skocz do zawartości

Omega turbo.


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous
Aktualnie silnik to czesc zamienna jak klocki i filtry wiec nigdzie sie tego juz nie odnotowuje. Chyba ze sam zglosisz do ubezpieczalni to Ci policza jak za 3.0 :D

 

Aż tak pięknie to nie jest. Niestety taką modyfikacje musisz zgłosić do urzędu. To że silnik teraz jest częścią wymienną zmienia tylko tyle że nie ma jego numerów w dowodzie, pojemność i moc jest dalej wpisywana i jeżeli zmieniasz w aucie coś, co jest opisane w dowodzie to jesteś zobowiązany do zgłoszenia tego w urzędzie. Brak numerów silnika ułatwia tylko tyle że jak np: konczy mi sie pasek rozrządu to taniej jest mi kupić drugi silnik i wymienić niż remontować stary a bez numerów w dowodzie robie to od ręki nie pytając nikogo o nic i nie latając po urzędach z kwitkami. Ale to tylko w wypadku zmiany na taki sam silnik. Jeżeli wymieniasz na większy to musisz to zgłosić w urzędzie.

 

[ Dodano: Pią Mar 31, 2006 13:05 ]

W sumie to za mv6 OC więcksze a traka omega turbo będzie miała moc podobna a stawki ubezpieczeniowe niższe :D no i dochodzi do tego jeszcze radocha z dokonania wynalazka :lol::lol:

 

Radocha jest tu na pierwszym planie :D Właśnie o to chodzi żeby zrobić coś niespotykanego :P

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 20
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Jeżeli wymieniasz na większy to musisz to zgłosić w urzędzie.

Generalnie to nikt nic nie musi :P ale to tylko moja dygresja. Przy kontroli sprawdzaja numery nadwozia a to co masz przerobione pod macha to juz inna sprawa :D

Dodatkowo kupujac silnik z reichu nie masz numerow na bloku silnika wiec ktos moze na oko bedzie zgadywal czy to c13n, c14nz, czy c16nz bo silniki wygladaja tak samo :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
Jeżeli wymieniasz na większy to musisz to zgłosić w urzędzie.

Generalnie to nikt nic nie musi :P ale to tylko moja dygresja. Przy kontroli sprawdzaja numery nadwozia a to co masz przerobione pod macha to juz inna sprawa :D

Dodatkowo kupujac silnik z reichu nie masz numerow na bloku silnika wiec ktos moze na oko bedzie zgadywal czy to c13n, c14nz, czy c16nz bo silniki wygladaja tak samo :D

 

A przegląd???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

sorry Grzecho ale w to juz nie uwierze:

 

pierwsza kontrola bardziej czepialskich policjantów i będzie jazda

przegląd jazda

wizyta w pzu po stłuczce jazda

 

Gdyby było tak jak mówisz to w naszym kraju była by chyba największa bonanza w europie :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

To, ze silnik byl zmieniany, a konkretnie jest inny blok zostaje odnotowane w karcie pojazdu - trafilem na taki przypadek. Jest jeszcze taka sprawa, ze po zgloszeniu do urzedu zmiany silnika diagnosta musi zatwierdzic i dopuscic taki samochod do ruchu - to w przypadku zmiany pojemnosci. Z tym diagnosta wiem, ze tak jest, bo swego czasu siedzialem na forum poloneza, a tam co drugi samochod ma swapa i mowili o takich problemach. Mysle, ze warto byloby zadzwonic i zapytac.

Co do samego swapa to przewaga 2.0 nad 3.0 jest masa silnika :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwsza kontrola bardziej czepialskich policjantów i będzie jazda

Z tym sie zgodze, ze czepialscy panowie w niebieskich mundurkach zawsze cos znajda, ale jest na tym forum osoba ktora ma zamiast silniczka 1.3 (c13n) wlozony 1.6 (c16nz) i smiga bez problemu. Caly pic polega na tym ze jak nie ma numerow na bloku to silniki te z wierzchu sa TAKIE SAME :D

Moze przesadzilem ze da rade podmnienic z 2.0 na 3.0 V6 bo to widac golym okiem :P

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

no ja mówie tu o tym konkretnym przypadku swapa z 2.0 na 3.0 :D

 

Dobra panowie konczmy te wywody bo całkiem niezłe OT sie nam zrobiło :P

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
no ja mówie tu o tym konkretnym przypadku swapa z 2.0 na 3.0 :D

 

Dobra panowie konczmy te wywody bo całkiem niezłe OT sie nam zrobiło :P

 

No właśnie panowie, my tu nie swapujemy na 3.0 tylko na 2.0 turbo więc proszę o ewentualne uwagi co do tematu postu. Z góry dzięki.

Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
Ej a nie lepiej spróbować uturbić x20xev :D:D

 

Nie. Silnik X20XEV to wykastrowane C20XE. Niestety obniżenie mocy w celu spełnienia norm emisji spalin jak i równiez cięcia budżetowe zapewne,- pociągneło z sobą obniżenie jakości i trwałości materiałów wykorzystywanych do budowy tego silnika. C20XE jak i LET były topowymi jednostkami w swoim czasie i były budowane z lepszych materiałów. Brzmi to paradoksalnie ale tak niestety jest. Starszy silnik jest lepszy niz nowszy :P . A napewno bardziej rozwojowy. Teoretycznie lepiej chyba by było uturbić C20XE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności