Skocz do zawartości

Omega turbo.


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Jak narazie tylko w planach ale zastanawiam sie co powiecie panowie na swapa z X20XEV na Z20LET :D Musze tylko znaleźć silnik w miare rozsądnej cenie (bardzo ciężko :D) i bede działał :P Martwi mnie tylko jedna rzecz: czy omcia ze swoim tylnym napędem nie będzie za bardzo narowista :D Chodzi głównie o prowadzenie w zakrętach. Jak myślicie?? Pozdro.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 20
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Anonymous

hm... omcia zbyt narowista??? A ile koników ma z20let?? 192 chyba. A ile koników ma MV6? 210 chyba. I nie słyszałem, żeby sie ktoś z MV6 skarżył na za dużą narowistość. Spójrz na wagę samochodu. Mój sedan ma 1555 kg, kombik jest chyba jeszcze cięższy. Przelicz stosunek mocy do masy!

 

Pamiętaj, że zawsze możesz ściągnąć nogę z gazu :D:P:D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Pomysł zacny ale ja bardziej bym sie zastanawiał nad skrzynią , sprzęgłem i ukł napędowym. :D no dochodzi do tego też komp i wcholere elktryki :P przynajmniej mi sie tak wydaje :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

A więc sprawa ma sie tak: po wstępnej analizie wychodzi na to że lepiej i taniej bedzie zrobić swap na c20let (większa moc, lepsza dostępność części, podobno bardziej rozwojowa jednostka :D , no i dużo taniej) niestety w tym przypadku remont generalny jest nieunikniony ale i tak powinno wyjśc taniej. Jak narazie nie wymyśliłem jaką skrzynie biegów zastosować (tu prawdopodobnie bedzie problem), most myśle od MV6 bedzie jak znalazł :D .

>makben- nie chodzi o moc ale o charakterystyke pracy jednostki, MV6 ciągnie równo od dołu a LET dostaje kota ok 2500obr dopiero jak sie sprężara ujawnia.

 

>dtox- zależy mi na silniku 4 cylindrowym o niewielkiej pojemności, jak bym chciał mieć większy to poprostu bym kupił taki ( ale napewno nie 3,2 :P jeżeli już to tylko 3,0) a mi nie chodzi o omege MV6 jakich wiele ale o omege 2.0 TURBO :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

W sumie to za mv6 OC więcksze a traka omega turbo będzie miała moc podobna a stawki ubezpieczeniowe niższe :D no i dochodzi do tego jeszcze radocha z dokonania wynalazka :P:D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie to za mv6 OC więcksze a traka omega turbo będzie miała moc podobna a stawki ubezpieczeniowe niższe :P

Jezeli zmienisz silnik to OC zostaje takie jakie bylo. Teraz silnik jest czescia zamienna i nie ma w dowodzie wbitych numerow :D Aktualnie jest "moda" na swap'y bo kupujesz furke 1.3 i zakladasz 2.0, a ubezpiecznie zostaje bo nie musisz takiego faktu nigdzie zglaszac!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności