Skocz do zawartości

Podgrzewanie świec - czy trzeba czekać na kontrolkę ?


Gość celius

Rekomendowane odpowiedzi

OK ale jak kontrolka gasnie swiece grzeja dalej ja odpalam a mi wskazowka paliwa leci w dol co oznacza ze za maly prad rozruchu czy te 680A(SAE) to za malo bo wychodzi mniej niz 400A(DIN)na rozruch

Nie to wina leży po stronie wskazania albo czujnika paliwa w zbiorniku, Może gdzieś zimny lut jest?
Raczej nie,mysle ze to sprawa AKU bo ta wskazowka nie zawsze opada ale w wiekszosci przypadkow,wiem ze zima bedzie ciezko jak w zeszlym roku czy swiece naprawde grzeja 35sek?na starym aku bylo jeszcze gorzej ten samochod to jedna wielka zagadka od momentu zakupu a moze alternator robic takie objawy w czasie rozruchu? laduje normalnie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 28
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość zbyszek670

U mnie swiece zalaczaja sie nawet przy +15 wiem bo miernikiem sprawdzalem w czasie odpalania.Kontrolka grzania zapala sie na chwile ale z odczytu miernika widac ze swiece grzeja dalej ok 35sek.Jak krece w czasie grzania to wskazowka opada bo swiece wciaz pobieraja prad i aku ma ciezko.Po 35sek gdy odpalam wskazowka nie opada

Coś masz chyba pokombinowane z tym grzaniem świec, może ktoś dal dodatkowy prąd aby za każdym razem podgrzewały świece bo były problemy z rozruchem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie swiece zalaczaja sie nawet przy +15 wiem bo miernikiem sprawdzalem w czasie odpalania.Kontrolka grzania zapala sie na chwile ale z odczytu miernika widac ze swiece grzeja dalej ok 35sek.Jak krece w czasie grzania to wskazowka opada bo swiece wciaz pobieraja prad i aku ma ciezko.Po 35sek gdy odpalam wskazowka nie opada

Coś masz chyba pokombinowane z tym grzaniem świec, może ktoś dal dodatkowy prąd aby za każdym razem podgrzewały świece bo były problemy z rozruchem.
Swiece zalaczja sie tylko po dluzszym postoju ale nawet jak jest +15 sprawdzalem ale z forum wynika ze wiele osob narzeka ze u nich swiece grzeja tylko w niskich temp.przez co maja problemy z uruchomieniem gdy jest cieplo.Moze ja mam nowy soft ktory grzeje swiece w wyzszych temp.a co do opadajacej wskazowki to widze ze wielu osobom pomogla zamiana AKU ale oni wkladali tam potwoy 750A wiec moze tu lezy przyczyna tylko szkoda mi troche kasy na kolejny nowy AKU.A te 35sek grzania swiec to normalne w zafirze?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

witam jaka morze byc przyczyna dzisiaj po pracy nie zapalila sie spiralka swiec zarowych i niemoglem odpalic samochodu opel astra 2 2.0 dti disel 2001r prosze o porade

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj po pracy nie zapalila sie spiralka swiec zarowych

jaka była temperatura na zewnątrz (silnik był na tyle ciepły że nie potrzebne było odpalenie świec)

niemoglem odpalic samochodu

tu może by wiele przyczyn, najbardziej możliwe to zapowietrzenie się układu paliwowego.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam temperatura na dworze jest plusowa tak jak pisałem po pracy samochod nie chcial odpalic wziolem do domu ladowalem prostownikiem calom noc rano odpalil pojechaem do pracy 5km postawilem i po 12 godzinach nie odpalil jaka morze byc przyczyna czy morze pobiera lewy prad czy ma cos wspolnego imobilaizer [mam zepsuty] czy wina akumu mam akumu 70AH 400 ROZRUCHU mamzamiar kupic aku doradcie jaki mam astre 2.0 dti diesel prosze o porade dzieki

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Gość opelzafira

Witam Jeżeli kontrolka grzania świec żarowych pali się przez jakieś 5 sekund przy nagrzanym silniku to znaczy że jest założony układ wspomagający grzanie z allegro,ale jeżeli pali to w niczym to nie przeszkadza,ludzie grzeją po 2-3 razy świece żeby odpalć auto.Po to się taki moduł zakłada żeby nie było problemu z odpaleniem na ciepłym silniku.Podobno w Holandi takie moduły też ludzie sobie zakładają,bo remont pompy,jest dość kosztowny.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Jeżeli kontrolka grzania świec żarowych pali się przez jakieś 5 sekund przy nagrzanym silniku to znaczy że jest założony układ wspomagający grzanie z allegro,ale jeżeli pali to w niczym to nie przeszkadza,ludzie grzeją po 2-3 razy świece żeby odpalć auto.Po to się taki moduł zakłada żeby nie było problemu z odpaleniem na ciepłym silniku.Podobno w Holandi takie moduły też ludzie sobie zakładają,bo remont pompy,jest dość kosztowny.

No u mnie właśnie taki moduł (a raczej przekaźnik) został zamontowany już we Włoszech.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość opelzafira

Ja do swojej taki moduł dzisiaj zamówiłem bo jak zimny-pali,ciepły-pali,nito ciepły ni zimny nie pali.Wymieniłem oprogramowanie w ASO-150,Przekaźnik świec żarowych 220,czujnik temperatury 50 z przesyłką,akumulator bosch silver 350,świece żarowe 200,czujnik obrotów wału korbowego 120,przelewy 50.uszczelniacze wtrysków 250.I dziękuje.Nadal nie pali jak potrzeba.Ale fakt że na czujniku obrotów wału korbowego był centymetrowy nagar,taki węgiel.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności