Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Mam problem jadąc w temperaturze zewnętrznej 15 stopni lub mniej. Wskaźnik temperatury cieczy chłodząciej oscyluje pomniędzy 94 stopni w mieście do poniżej 80 na trasie przy ok. 100 km/h. Wiatrak chłodnicy działa! Ogrzewanie chyba padło.

Czy ktoś ma jakieś rady co i jak?

Z góry dziękuje!!!

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/3300-astra-2/
Udostępnij na innych stronach

Silnik Ci sie grzeje? Ogrzewanie nie chodzi? Co do tego ma czujnik temperatury zewnetrznej? Wiatrak chlodnicy chodzi bez przerwy?

Jakos czytam i nie wiem o co chodzi...

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/3300-astra-2/#findComment-328813
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Silnik Ci sie grzeje? - do ok.100 stopni

Ogrzewanie nie chodzi? - poprostu nie grzeje

Co do tego ma czujnik temperatury zewnetrznej? - wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej

Wiatrak chlodnicy chodzi bez przerwy? - działa normalnie ? (włącza i wyłącza)

Jakos czytam i nie wiem o co chodzi...

Teraz chba wszystko jest w miarę jasne.

 

[ Dodano: Pon Cze 04, 2007 19:54 ]

Po prostu nie trzyma temperatury :lol:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/3300-astra-2/#findComment-328809
Udostępnij na innych stronach

Tez mi sie wydaje ze to otwarty termostat. Na miescie sie dogrzewa i wlacza wentylatory a na trasie owiewajace powietrze chlodzi plyn, a nie zamykajacy sie termostat powoduje spadek temperatury i niedogrzanie silnika. Czy zauwazyles wieksze spalanie? Jezeli tak to bankowo termostat.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/3300-astra-2/#findComment-328775
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Spalnie w normie (raczej w normie) mam go ok. 1 m-ca- także trudno powiecieć dokładnie wszystko wg. norm książkowych, które ze spalaniem faktycznym ma się różnie ???

A termostat jest pod rozrządem :lol:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/3300-astra-2/#findComment-328773
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

w niektórych benzyniakach jest tak że trzeba zciągać pasek rozrządu kółko itp żeby sie dostać do termostatu a w innych ( i np w dieslach takich jak mój) wystarczy odkrecić kilka srubek i termostat załatwiony :lol:

 

w 1. przypadku wymiana bedzie troche kosztowała

 

w 2. zrobisz sam w ciągu 10 min, robiąc 2 przerwy na papierosa ???:/

 

zatem sprawdź dokładnie po modelu silnika gdzie sie ten termostat znajduje :)

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/3300-astra-2/#findComment-328770
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności