ja37 Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 I jeszcze daj symbol silnika.... x16sz na bank jest bezkolizyjny. A pasek w nim wytrzymuje 116kkm, proszę nie czekaj, tylko wymień.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3312-opel-combo-tour-2003-benzyna-o-co-chodzi-co-si%C4%99-dzieje/page/2/#findComment-326760 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2007 tango780 odezwij się, albo podjedź do nas to obejrzymy twoje combo i coś razem wymyślimy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3312-opel-combo-tour-2003-benzyna-o-co-chodzi-co-si%C4%99-dzieje/page/2/#findComment-325521 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 Co 90 tys w z16szr,z16se-mowa o 8 zaworowcach. Co do tematu combo-auta niesa zle-a ze szczeki wytrzymuja do 30tys km to standard. Co do srub od amorów tylnych to bzdura co powiedzial gosc w sklepie-kup loctait do srub nasmaruj lekko i wkrec. Co do brania oleju to juz bodaj od 2000r silniki maja norme nawet 0,7l na tysiac-kwestia na jakim oleju jezdzisz generalnie najwiecej spalany jest loglaif. Co do zachowania zegarów to pewnie trzeba dobrac sie donich i poprawic conieco-i bedzie gut. Co do zwarc po wilgoci trzeba sprawdzic wiazki i podlonczyc compa i zobaczyc co drzemie w BCM. Alarm jest produkowany dla opla a nie z allegro. I jak jeden kolega napisal -jezeli auto miales od nowosci to te usterki sam powinienes zauwazyc na gwarancji- chyba ze kupiles topielca z niezidentyfikowanym przebiegiem-a w c-c combo -c , szafy cofaja w 3 minuty.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3312-opel-combo-tour-2003-benzyna-o-co-chodzi-co-si%C4%99-dzieje/page/2/#findComment-325480 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 Ja mam Combo z 2004 roku z silnikiem 1.7 DTI, przebieg aktualnie 75 tys, musiałem w nim wymienić sterownik pompy wtryskowej i pozatym super śmiga, mało pali, pali na dotyk, wogóle nie kopci. Jeśli chodzi o elektryke to tez nic sie nie dzieje a wyposazony jest w klime i tez bardzo dobrze sie spisuje. Nic nie stuka, nie puka jezdzi sie komfortowo (jak na samochod dostawczy) i ogolnie godny polecenia. Ale wiadomo trzeba o taki samochod dbac, olej z wyzszej półki syntetyk, pilnować terminów wymian, na zimny jezdzić delikatnie itp.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3312-opel-combo-tour-2003-benzyna-o-co-chodzi-co-si%C4%99-dzieje/page/2/#findComment-325405 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 Te moduly pompy wtryskowej lubia padac nowy ok 5300zl, uzywka zalezy kto jak chce n naprawa od 900-2500zl wzaleznosci u kogo.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3312-opel-combo-tour-2003-benzyna-o-co-chodzi-co-si%C4%99-dzieje/page/2/#findComment-325371 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Witajcie Czy możecie zidentyfikować co to za typ silnika w moim Combo 1,6 ccm benzyna, 2001r. ? Podaję nr VIN : W0L0XCF0633046142 Czy to 16 V czy 8V ? Pozdrawiam "secop" p.s. kłopoty z elektryką to niestety upierdliwy standard   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3312-opel-combo-tour-2003-benzyna-o-co-chodzi-co-si%C4%99-dzieje/page/2/#findComment-280045 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Według mnie to twój silnik to 1,6 8V. Symbol z16se   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3312-opel-combo-tour-2003-benzyna-o-co-chodzi-co-si%C4%99-dzieje/page/2/#findComment-280036 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Witajcie Dzięki serdeczne Kolego "ja37" Czyli ten - "z16se" 8 V jest kolizyjny czy nie, bo już też się gubię ? "secop"   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3312-opel-combo-tour-2003-benzyna-o-co-chodzi-co-si%C4%99-dzieje/page/2/#findComment-280021 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 Różnie chłopaki tu piszą. Zasada jest taka, że wszystkie od 1,6 w górę, ale 8V są bezkolizyjne. Ale niektórym w 1,6 coś sie działo z zaworami i teraz nie wiem, czy tak powinno być, czy po prostu mieli planowaną głowice i nie wiedzieli o tym. Faktem jest, że u mojego ojca w x16sz zerwał sie pasek i nic nie popsuł. Tak, że nie wiem, co ci odpowiedzieć....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3312-opel-combo-tour-2003-benzyna-o-co-chodzi-co-si%C4%99-dzieje/page/2/#findComment-279877 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 Witajcie No właśnie. To zagadka... Faktycznie wieje nieco grozą z ASO. Dzwoniłem dzisiaj do dwóch, różnych pięknych i wielkich firm autoryzowanych serwisem Opel i w żadnym tego nie wiedzieli. W jednym z nich kupione było to Auto i robione rutynowe przeglądy. Ceny mają dośc wysokie ale myślałem, że to fachowcy wysokich lotów. Panowie, czy to jakiś sen ? Czy to tylko Polska rzeczywistość ? Kupuje człowiek nowy samochód za 70 tys. zł, a tu... Strach im oddać samochód na przegląd jak nic nie wiedzą . To elementarne sprawy, chyba że źle myślę ? Jeszcze coś zepsują.... Na moim się uczyć więcej nie będą. Zaczynam szukać małego, fachowego, jednoosobowego, prywatnego warsztaciku. Pozdrawiam "secop" p.s. Miałem przedtem Nissana i okazało się w Boloonie to zwykłe nieuki i ściemniacze bo oszukiwali mnie (moją firmę) na rachunkach. Brali za coś czego nie robili . Kiedyś byłem z kolegą na diagnostyce komp. z firmowym Nissanem. Akurat patrzyliśmy z daleka co i jak mechanik robi. Monitorka laptopa nie widzieliśmy bo był tyłem ustawiony. Tyle co przez szybę w poczekalni. Przynieśli nam rachunek do zapłaty (chyba coś ok. 370 zł). Podpisał kolega rachunek i wróciliśmy do firmy. Następnego dnia Dyrektor Adm.Transp. poprosił o wydruk z Diagnostyki Komputera w Baloonie. Ponieważ nic takiego nie dostaliśmy to pojechaliśmy po wydruk do salonu. Okazało się że żadnego nie ma bo komputer od 2 tygodni jest zepsuty i to niemożliwe żeby nam diagnostyką komp. zrobili. Po tej i innej aferze w Baloonie dostaliśmy po miesiącu nówki Ople, po ok. 70 tys każdy. Ja mam go już od 1,5 roku na własność bo odkupiłem od firmy w rozliczeniu. Widzę że to samo co z firmowym Nissanem może mnie czekać z Oplem.... Ciarki mnie przeszły, Panowie, ciarki... Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3312-opel-combo-tour-2003-benzyna-o-co-chodzi-co-si%C4%99-dzieje/page/2/#findComment-279868 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.