Skocz do zawartości

Opel Combo Tour, 2003, benzyna - o co chodzi, co się dzieje


Rekomendowane odpowiedzi

Hihi, chodzi ci tylko o tą bezkolizyjność?

Może takich usterek nie naprawiali jeszcze i dlatego nie wiedzą?

Jak ja nie wiem, to tez znaczy, że się nie znam? ???

A może po prostu nie chcieli ci powiedzieć?

Tak tez się zdarza.

Mi w aso też nie chcieli powiedzieć, które wtryski mam założyć do swojego silnika, bo mam 2 różne komplety...

A zaufany prywatny warsztacik, to jak najbardziej ???

 

Czemu profilu nie uzupełniasz?

Nie wiem nawet skądżeś ty....

I poczekaj na opinie innych, przecież nie każdy siedzi teraz na kompie, święta ida, trza jaja malowac :D

 

  • Odpowiedzi 23
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Anonymous

No i już uzupełniłem nieco..... :)

Jak bardziej nabiorę zaufania do netu to będzie i więcej..... :?:

Wracając do tematu. Masz chyba rację. Chyba mi powiedzieć nie chcieli bo wierzyć się nie chce że nie wiedzą.

I tak mają przechlapane. Zapytałem także o możliwość naprawy dmuchawy i cenę usługi. Zaczęli kręcić na około. Oczywiście ceny nawiewu/ wentylatora się też nie dowiedziałem :?:

Namawiać zaczęli, że ja im zostawię samochód a co tam będzie to zrobią i potem razem im zapłacę przy odbiorze. Raz tak zrobiłem w ASO, jeszcze jak był własnością firmy.

Zostawiłem na rutynową wymianę oleju i płynów a wymienili płyny, olej, opony na zimowe, tylnie szyby bo podobno nie grzały. Rachunek wyniósł niespełna 4,5 tysiąca zł. Jak sie potem dowiedziałem niechcący w firmie "Jean M." szyby to koszt ok.400 zł x2szt., opony= 300 zł x4szt. co w sumie dało by ok. = 2 do 2,5 tysiąca zł. za całość. No ale firma za to zapłaciła. Jeszcze w tedy był firmowy.

Teraz - nie zaryzykuję. Nie rozumiem takiego podejścia do klienta. Ja pytam tylko o podstawowe rzeczy. Nie chce znać szczegółowych danych z dokumentacji diagnostycznej samochodu bo i poco. Pytam o sprawy ogólne. Nabrałem doświadczenia i rezerwy do Autoryzowanych salonów.

Pozdrawiam

"secop"

 

Cóż, ASO nie ma dobrej opinii wśród userów tego forum....

 

  • 2 miesiące temu...
Gość Anonymous

Witam

Mam Opla Combo 1,7 DTI i mam problem z turbina, ponieważ wyłancza mi się ona przy 120km/h i pokazuje się na desce "serwis"się ona już nie załancza dopiero gdy wyłąncze i włąncze od nowa silnik dopiero ona chodzi.Został już wymieniony czujnik pedału gazu i nadal to samo.

Ostatnio zmieniony przez zbigniew 1971 Pią Cze 13, 2008 22:58, w całości zmieniany 1 raz

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności