Skocz do zawartości

Rozrząd Astra H 1,9 120Km


Gość Komar4

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

na wstępnie chciałbym wszystkich powitać, gdyż jest to mój pierwszy wpis więc proszę o wyrozumiałość.

 

Zakupiłem Astrę III 1,9 cdti 120KM 2006r. Samochód pochodzi z salonu niemieckiego i został zostawiony w rozliczeniu.

Z tego co dowiedziałem się na forum powinieniem w pierwszej kolejności zmienić rozrząd, filtry, olej.

 

Moje pytanie dotyczy wymiany rozrządu. Mam oryginalną książkę serwisową (według przebiegu, platekiet olejowych przyczepionych w komorze silnikowym, zużycia książki itp.) według wpisu, rozrząd był wymieniony przy 151000 km. Teraz samochód ma przejechane 167000. Czy można polegać na takich wpisach, czy wymianiać bez względu na wpis. Poniżej zdjęcie z książki, proszę o pomoc.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e28834b3556a9e0a.html

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie upewnisz się póki tego nie sprawdzisz

chęć zaoszczędzenia, błędny montaż, lipne części - wiadomo co dalej

Często wpisy to "kant" i brak odzwierciedlenia w rzeczywistości

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam oryginalną książkę serwisową (według przebiegu, platekiet olejowych przyczepionych w komorze silnikowym, zużycia książki itp.) według wpisu, rozrząd był wymieniony przy 151000 km. Teraz samochód ma przejechane 167000. Czy można polegać na takich wpisach, czy wymianiać bez względu na wpis. Poniżej zdjęcie z książki, proszę o pomoc.

zadzwon do firmy i sie spytaj... po VINie badz starym numerze rejestracyjnym...

http://maps.google.pl/maps?f=q&source=s_q&hl=pl&geocode=&q=anna+berger+strasse+117+09120+chemnitz&sll=53.669987,9.786624&sspn=0.004589,0.015986&ie=UTF8&hq=&hnear=Annaberger+Stra%C3%9Fe+117,+Chemnitz+09120+Chemnitz,+Sachsen,+Niemcy&ll=50.819195,12.914042&spn=0.009788,0.031972&t=h&z=15&iwloc=r2

 

http://branchenbuch.meinestadt.de/chemnitz/company/1015607?xtmc=autowerkstatt&xtcr=030013

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, dziękuję za odpowiedź. Chyba rzeczywiście sprawdzę stan paska (chyba wystarczy odkręcić obudowę) albo odrazu kupię komplet rozrżądu, chociaż akurat do tego silnika oryginalny GM jest dość drogi.

 

Co do zadzwonienia to może być problem bo się z nimi po niemiecku nie dodadam. Szkoda że nie mają maila.

 

[ Dodano: Pon Wrz 06, 2010 08:54 ]

Powiedzcie proszę jeszcze który zestaw lepiej wybrać, bo tak jak powiedziałem GM to wydatek około 550 zł (bez pompy)

 

http://www.moto.allegro.pl/rozrzad-opel-astra-h-signum-vectra-1-9-cdti-150km-i1199846800.html

 

http://www.rozrzad.pl/index.php?products=product&prod_id=2060

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marka elementów w jednym i drugim linku to wł. to samo

Tematów o zalecanych markach jest "kilka" na forum

i powyższe z linków są zwykle wymieniane.

Modelowo do silnika tylko wybierz prawidłowo

aby rozczarowania nie było, że coś nie pasuje

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności