Gość As-pol Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 Witam. Mam problem z ładowaniem akumulatora. Po wymianie szczotek alternator został sprawdzony na stole probierczym i osiągał wartość ładowania 14V. Po wsadzeniu do silnika w dalszym ciągu nie ładuje. Z góry dziękuję za wszelką pomoc. zmieniłem napis w tytule na CDTI-to nie VW /zbyszek670   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 Napięcie po montażu zostało zmierzone na altku czy akumulatorze?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość janekbb Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 (edytowane) Problem może tkwić w uszkodzanej dziodze prostowniczej w układzie Gretza. Nie wszysko zawsze jest takie czytelne na stole pomarowym. I własnie to bym obstawiamł. Pozdrawiam p.s. A powiedz świeci ci sie kontrolka ładowania? a może inna? Edytowane 15 Stycznia 2013 przez janekbb   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 (edytowane) Może być inna odpowiedź-gdzieś zwarcie w instalacji po zamontowaniu... Albo mała sprawność altka Edytowane 14 Stycznia 2013 przez kicaj   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Deivids Opublikowano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 Koledzy a ile powinna wynosić wartość ładowania alternatora u mię wynosi 13,70 V – 13,86V , i wyłączone wszystkie odbiorniki , sprawdzenie na wolnych obrotach , moim zdaniem powinno wynosić 14 v , miałem wymieniane rolkę alternatora taka zwaną sprzęgiełko jedno- kierunkowe.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 książkowe to 14,3-14,4. Jednak jeśli masz słabe aku to wartość taką uzyskasz po kilkunastu km jazdy. U mnie za to po naprawie altka jest ok 14,1V.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Opublikowano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 Witam A może regulator napięcia padł w alternatorze ja bym to obstawiał, nie zaszkodziło by sprawdzić jak już alternator nawierzchu by był.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radmax Opublikowano 2 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 książkowe to 14,3-14,4. Jednak jeśli masz słabe aku to wartość taką uzyskasz po kilkunastu km jazdy. U mnie za to po naprawie altka jest ok 14,1V. A powiedz mi jak to jest że w ukrytum menu w pozycji bodajże U ref jest 13,5 V - czy to nie jest napięcie że tak powiem wzorcowe czy minimalne ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 2 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 A powiedz mi jak to jest że w ukrytum menu w pozycji bodajże U ref jest 13,5 V - czy to nie jest napięcie że tak powiem wzorcowe czy minimalne ? minimalne .. przy takim napięciu aku jest ładowany, poniżej nie. Koledzy a ile powinna wynosić wartość ładowania alternatora u mię wynosi 13,70 V – 13,86V , i wyłączone wszystkie odbiorniki , sprawdzenie na wolnych obrotach , moim zdaniem powinno wynosić 14 v , miałem wymieniane rolkę alternatora taka zwaną sprzęgiełko jedno- kierunkowe. przerabiałem to samo .. to problem z kablami .. dodatkowa masa i dodatkowy przewód prądowy rozwiąże Ci sprawę .. oczywiscie w grę wchodzi jeszcze wymiana. A na dzieńdobry sprawdziłbym ciepłotę przewodów po jakimś dłuższym czasie pracy silnika .. jeżeli jest ciepły to znaczy, że wzrosła oporność przewodu i albo styk jest brudny albo sam przewód śniedzieje. U mnie z podobnych wartośc a nawet niższych .. 13,4 V .. podskoczyła na ok. 14,2 .. to w zupełności wystarczy do normalnej jazdy.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.