Gość As-pol Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 Witam. Mam problem z ładowaniem akumulatora. Po wymianie szczotek alternator został sprawdzony na stole probierczym i osiągał wartość ładowania 14V. Po wsadzeniu do silnika w dalszym ciągu nie ładuje. Z góry dziękuję za wszelką pomoc. zmieniłem napis w tytule na CDTI-to nie VW /zbyszek670   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33374-problem-z-%C5%82adowaniem-vectra-19-ctdi-150km/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 Napięcie po montażu zostało zmierzone na altku czy akumulatorze?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33374-problem-z-%C5%82adowaniem-vectra-19-ctdi-150km/#findComment-50069 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość janekbb Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 (edytowane) Problem może tkwić w uszkodzanej dziodze prostowniczej w układzie Gretza. Nie wszysko zawsze jest takie czytelne na stole pomarowym. I własnie to bym obstawiamł. Pozdrawiam p.s. A powiedz świeci ci sie kontrolka ładowania? a może inna? Edytowane 15 Stycznia 2013 przez janekbb   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33374-problem-z-%C5%82adowaniem-vectra-19-ctdi-150km/#findComment-471370 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 (edytowane) Może być inna odpowiedź-gdzieś zwarcie w instalacji po zamontowaniu... Albo mała sprawność altka Edytowane 14 Stycznia 2013 przez kicaj   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33374-problem-z-%C5%82adowaniem-vectra-19-ctdi-150km/#findComment-471376 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Deivids Opublikowano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 Koledzy a ile powinna wynosić wartość ładowania alternatora u mię wynosi 13,70 V – 13,86V , i wyłączone wszystkie odbiorniki , sprawdzenie na wolnych obrotach , moim zdaniem powinno wynosić 14 v , miałem wymieniane rolkę alternatora taka zwaną sprzęgiełko jedno- kierunkowe.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33374-problem-z-%C5%82adowaniem-vectra-19-ctdi-150km/#findComment-492493 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 książkowe to 14,3-14,4. Jednak jeśli masz słabe aku to wartość taką uzyskasz po kilkunastu km jazdy. U mnie za to po naprawie altka jest ok 14,1V.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33374-problem-z-%C5%82adowaniem-vectra-19-ctdi-150km/#findComment-492501 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Opublikowano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 Witam A może regulator napięcia padł w alternatorze ja bym to obstawiał, nie zaszkodziło by sprawdzić jak już alternator nawierzchu by był.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33374-problem-z-%C5%82adowaniem-vectra-19-ctdi-150km/#findComment-492532 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radmax Opublikowano 2 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 książkowe to 14,3-14,4. Jednak jeśli masz słabe aku to wartość taką uzyskasz po kilkunastu km jazdy. U mnie za to po naprawie altka jest ok 14,1V. A powiedz mi jak to jest że w ukrytum menu w pozycji bodajże U ref jest 13,5 V - czy to nie jest napięcie że tak powiem wzorcowe czy minimalne ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33374-problem-z-%C5%82adowaniem-vectra-19-ctdi-150km/#findComment-492719 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 2 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 A powiedz mi jak to jest że w ukrytum menu w pozycji bodajże U ref jest 13,5 V - czy to nie jest napięcie że tak powiem wzorcowe czy minimalne ? minimalne .. przy takim napięciu aku jest ładowany, poniżej nie. Koledzy a ile powinna wynosić wartość ładowania alternatora u mię wynosi 13,70 V – 13,86V , i wyłączone wszystkie odbiorniki , sprawdzenie na wolnych obrotach , moim zdaniem powinno wynosić 14 v , miałem wymieniane rolkę alternatora taka zwaną sprzęgiełko jedno- kierunkowe. przerabiałem to samo .. to problem z kablami .. dodatkowa masa i dodatkowy przewód prądowy rozwiąże Ci sprawę .. oczywiscie w grę wchodzi jeszcze wymiana. A na dzieńdobry sprawdziłbym ciepłotę przewodów po jakimś dłuższym czasie pracy silnika .. jeżeli jest ciepły to znaczy, że wzrosła oporność przewodu i albo styk jest brudny albo sam przewód śniedzieje. U mnie z podobnych wartośc a nawet niższych .. 13,4 V .. podskoczyła na ok. 14,2 .. to w zupełności wystarczy do normalnej jazdy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33374-problem-z-%C5%82adowaniem-vectra-19-ctdi-150km/#findComment-492723 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.