Gość Anonymous Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 cos z włacznikiem jest nie tak jak włacze to nic sie nie dzieje CO TO MOZE BYC???   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 a sprawdziles bezpieczniki   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Mysle, ze przyczyn moze byc wiecej: 1. Bezpieczniki 2. Przekazniki 3. Sprzeglo elektromagnetyczne sprezarki 4. Za mala ilosc czynnika chlodzacego 5. Za niska temperatura otoczenia (ponizej +4*C)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 cos z włacznikiem jest nie tak jak włacze to nic sie nie dzieje CO TO MOZE BYC??? a sprawdzałeś pod maską ? bo mi ktoś proponował używaną   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arek Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 sprawdzales czy wogulemasz gaz jak go nie ma ot sprezarka sie nie zalacza   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzECHO Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 Winny moze tez byc sterownik klimatyzacji w przednim nadkolu od strony kierowcy.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 Mysle, ze przyczyn moze byc wiecej: 1. Bezpieczniki 2. Przekazniki 3. Sprzeglo elektromagnetyczne sprezarki 4. Za mala ilosc czynnika chlodzacego 5. Za niska temperatura otoczenia (ponizej +4*C) Obstawiam punkt 3 lub 4 Wpierw sprawdz czy masz czynnik chlodzacy, jezeli nie to dlaczego?Moze nalezaloby znalezc gdzie ucieka (najczesciej skraplacz tuz za wentylatorem) Jezeli czynik jest to moze nie zalacza sie wogole sprezarka, a tu klania sie punkt 3. Jezeli cewka okaze sie do wymiany to wpierw sprawdz czy nie przepalila sie tylko dioda , ktora jest zalana zalana na korpusie przy wyporowadzeniach przewodow.Cewke mozna regenerowac w zakladach specjalizujacych sie w przewijaniu silnikow.Koszt wynosi okolo 60zl. Powodzenia i pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arty Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 A jak sprawdzic czy jest czynnik i czy jest go ok? chodzi o to ze zastanawiam sie czy wszystko jest OK w moim samochodzie - klimatyzacja działa, ale powietrze z nawiewów nie jest jakies lodowate, tylko lekko chłodne i aby dalo sie jechac w gorący dzien to wiatraczek na 1 nie wystarcza, musze min na 2, a i tak wcale nie jest jakos zimno. Czy to normalne - jak ocenic sprawnosc klimatyzacji i poziom czynnika chłodzącego   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibi Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 arty, na 1 i 2 to i u mnie szału nie ma w upały,no moze na 2 to tak po 20 km,ale dopiero na 3 czuć Arktyką.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arty Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 Ale czy jest jakiś sposób żeby sprawdzic sprawność klimy, bo zastanawiam sie czy jechac na uzupełnienie, czy po prostu tak ma byc i jest OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.