Gość bartpol15 Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 a wiec tak , jak wyjmowalismy bezpiecznik to wsadzilismy go nie w to miejsce , a ja i syn reke bym sobie dał obciać, ze był gdzie go dalismy , tyle , ze nawet jak sie pomylilismy to to wolne miejsce jak sie okazało tez potrzebowało bezpiecznika , bo jak przełozył ten co niby mysmy zle wpieli to swiatła stopu zgasły , ale pojawiły sie inne błedy. Dopiero gdy w to wolne miejsce wlozył bezpiecznik błedy znikneły klucz zgasł . Tyle ,ze auto dalej nie chciało odpalic , po odkreceniu przewodu wysokiego cisnienie jednego - sucho !! Zdjelismy przewód od filtra , załozylismy przewód na niego do niego lejek, nalalismy paliwa i krecimy , cos jak by po czasie zaczeła chcec łapac ! Odpowietrzył układ ... wczesniej z powrotem wezyk do fltra załozylismy i zapaliła ! UF!!! Układ zamontowany , działa , ciekawi mnie czy jutro rano odpali jak i to dlaczego mimo, ze dojechałem - rano nie chciała zapalic i sie zapowietrzyła choc juz wczesniej wszystko było sprawdzone na szczelnosc , nowe trojniki , nowe weze przelewowe , filtr paliwa. Firma w mikołowie drugi raz wszystko posprawdzała - szczelne . a tu taki zonk . bezpiecznik w skrzynce pod maską , stojac przed silnikiem pierwszy i drugi od góry - lewa strona lewy rzad bezpieczników w prawym są tylko dwa bezpieczniki 30 A   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33755-co-to-jest-i-do-czego-s%C5%82uzy/page/4/#findComment-40186 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość torgal Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 ja teraz walczę u kolegi autko po 2-dniach postoju nie pali wymiana jak u ciebie teraz założyliśmy zaworek zwrotny jutro rano próba mam nadzieje że to będzie to   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33755-co-to-jest-i-do-czego-s%C5%82uzy/page/4/#findComment-40181 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość filio80 Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 witam panowie i panie... temat nie palenia po dluzszym postoju sa juz dla mnie proste bo przerabialem to juz pare razy.. ale jak szytam ten temat to wiem co wam dolega... jak nie przelewy i jak nie przewody to zostaje jeszcze jedno miejsce gdzie uklad moze sie zapowietrzac..he he sa to gumowe uszczelko oringi (jak zwal tak zwal) na wtryskiwaczach.. a dokladniej listwa a faktycznym wtryskiwaczem... a mianowicie te metalowe przewody wyskokiego cisnienia sa przykrecane do listwy ktora doprowadza rope do wtryskiwacza...i to tam pomiedzy...uklad sie zaciaga powietrzem aby sie do tego dostac to trza scignac pokrywe zaworow i popuscic walek rozrzady wysonac te listwy to tak po krotce...bo jeszcze pare innych rzeczy trzeba wyciagnac wczesniej.. pozdrawiam.. ps gumki kosztuja grosze jak robilem to sam pierwszy raz to zajelo mi 4 godziny od a do z..no i plus czekanie do rana czy zapai..he he milej zabawy...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33755-co-to-jest-i-do-czego-s%C5%82uzy/page/4/#findComment-40138 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartpol15 Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 no to powodzenia , kurcze ja zraziłem sie do opla i silników 2.0 jak i 2.2 a pomyslec ze mialem omege 2.0 dth i zadnych najmniejszych problemów pzrez dwa lata ponad 40 tys km przejechałem jak miala 197000 to ja sprzedawałem , wymieniłem tylko łacznik jeden stabilizatora , a po autostradach mykałem po 180km/h non stop .   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33755-co-to-jest-i-do-czego-s%C5%82uzy/page/4/#findComment-40137 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość filio80 Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 dlatego ja wybralem 1.7 he he.... pozdrawiam...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33755-co-to-jest-i-do-czego-s%C5%82uzy/page/4/#findComment-40131 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartpol15 Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 wiki nie ma 1.7   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33755-co-to-jest-i-do-czego-s%C5%82uzy/page/4/#findComment-40129 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość torgal Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 bartpol15 napisz jak sobie poradziłeś autko pali?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33755-co-to-jest-i-do-czego-s%C5%82uzy/page/4/#findComment-40100 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartpol15 Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 napisze zaraz sie zbieram i ide oblukac co i jak a potem w poludnie ...drugi raz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33755-co-to-jest-i-do-czego-s%C5%82uzy/page/4/#findComment-40078 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartpol15 Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 u mnie kupa , zapowietrza sie ! a bylo w tej kwesti dobrze psia krew   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33755-co-to-jest-i-do-czego-s%C5%82uzy/page/4/#findComment-40029 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość torgal Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 bartpol15 u mnie działa wstawienie zaworku zwrotnego pomogło autko odpala na dotyk po 2 dniach postoju Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33755-co-to-jest-i-do-czego-s%C5%82uzy/page/4/#findComment-39974 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.