Skocz do zawartości

co to jest i do czego słuzy


Gość bartpol15

Rekomendowane odpowiedzi

a wiec tak , jak wyjmowalismy bezpiecznik to wsadzilismy go nie w to miejsce , a ja i syn reke bym sobie dał obciać, ze był gdzie go dalismy , tyle , ze nawet jak sie pomylilismy to to wolne miejsce jak sie okazało tez potrzebowało bezpiecznika , bo jak przełozył ten co niby mysmy zle wpieli to swiatła stopu zgasły , ale pojawiły sie inne błedy. Dopiero gdy w to wolne miejsce wlozył bezpiecznik błedy znikneły klucz zgasł . Tyle ,ze auto dalej nie chciało odpalic , po odkreceniu przewodu wysokiego cisnienie jednego - sucho !! Zdjelismy przewód od filtra , załozylismy przewód na niego do niego lejek, nalalismy paliwa i krecimy , cos jak by po czasie zaczeła chcec łapac ! Odpowietrzył układ ... wczesniej z powrotem wezyk do fltra załozylismy i zapaliła ! UF!!! Układ zamontowany , działa , ciekawi mnie czy jutro rano odpali jak i to dlaczego mimo, ze dojechałem - rano nie chciała zapalic i sie zapowietrzyła choc juz wczesniej wszystko było sprawdzone na szczelnosc , nowe trojniki , nowe weze przelewowe , filtr paliwa. Firma w mikołowie drugi raz wszystko posprawdzała - szczelne .

a tu taki zonk .

bezpiecznik w skrzynce pod maską , stojac przed silnikiem pierwszy i drugi od góry - lewa strona lewy rzad bezpieczników w prawym są tylko dwa bezpieczniki 30 A

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 40
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

witam

 

panowie i panie...

 

temat nie palenia po dluzszym postoju sa juz dla mnie proste bo przerabialem to juz pare razy..

 

ale jak szytam ten temat to wiem co wam dolega...

 

jak nie przelewy i jak nie przewody to zostaje jeszcze jedno miejsce gdzie uklad moze sie zapowietrzac..he he

 

sa to gumowe uszczelko oringi (jak zwal tak zwal) na wtryskiwaczach..

 

a dokladniej listwa a faktycznym wtryskiwaczem...

 

a mianowicie te metalowe przewody wyskokiego cisnienia sa przykrecane do listwy ktora doprowadza rope do wtryskiwacza...i to tam pomiedzy...uklad sie zaciaga powietrzem

 

aby sie do tego dostac to trza scignac pokrywe zaworow i popuscic walek rozrzady wysonac te listwy to tak po krotce...bo jeszcze pare innych rzeczy trzeba wyciagnac wczesniej..

 

pozdrawiam..

ps gumki kosztuja grosze

jak robilem to sam pierwszy raz to zajelo mi 4 godziny od a do z..no i plus czekanie do rana czy zapai..he he

 

milej zabawy... ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to powodzenia , kurcze ja zraziłem sie do opla i silników 2.0 jak i 2.2 a pomyslec ze mialem omege 2.0 dth i zadnych najmniejszych problemów pzrez dwa lata ponad 40 tys km przejechałem jak miala 197000 to ja sprzedawałem , wymieniłem tylko łacznik jeden stabilizatora , a po autostradach mykałem po 180km/h non stop .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności