wesol Opublikowano 25 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 ja bym wkrecil szpilki o duzej twardosci 8.8 albo 10.9 i dal nakretki miedziane ( takie jakie sie daje do kolektorow). Są zaklepane by sie kontorwac przy wkrecaniu. Bardzo dobrze trzymaja a w razie odkrecania tez sie ładnie poddają.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33800-typy-%C5%9Brub-pracuj%C4%85cych-w-wysokich-temperaturach/page/2/#findComment-45084 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbyszek670 Opublikowano 25 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 mam akurat gwintowniki pod M10, jeśli więc takową chce wkręcić, to wiertło 9 mm, czyli po 0.5 mm na stronę na gwint ?Jeżeli zwykły M10 to według zamieszczonej tabelki a jeżeli masz drobnozwojny gwintownik to odliczasz sobie skok gwintu od średnicy gwintownika i takim wiertłem wiercisz.Przykład M10x1- wiertło fi-9. Jeżeli na gwintowniku widnieje oznaczenie tylko M10-oznacza zwykły skok gwintu x1,5 co oznacza że wiercisz wiertłem fi-8,5.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/33800-typy-%C5%9Brub-pracuj%C4%85cych-w-wysokich-temperaturach/page/2/#findComment-45081 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.