Skocz do zawartości

[1.6 16V 74kW] Pomarańczowa kontrolka


Gość polacker

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem kompletnie zielony na ten temat, dlatego chciałbym żebyście udzielili mi małej pomocy :P A więc.. kiedy osiągam wysokie obroty na jakimkolwiek biegu to zapala mi się wyróżniona na zdjęciu kontrolka http://i55.tinypic.com/dddma9.jpg

Mechanik podłączał go już pod komputer, ale nic nie wykazało. Czym to może być spowodowane?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapala mi się wyróżniona na zdjęciu kontrolka

wiec musi byc blad

Mechanik podłączał go już pod komputer, ale nic nie wykazało

a czym sprawdzal?

 

przyczyn moze byc wiele, cieko zgadywac... moze to byc czujnik obrotow/poleznia walka czy tez EGR... wszystko zalezy od tego co za blad

albo podepnij jakims innym sprzetem albo przejedz sie tak zeby kontrolka sie zaswiecila z podpietym fejsem, co by sprawdzic dokladnie co jest prezyczyna

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przyczyn moze byc wiele, cieko zgadywac...

No właśnie.. i w tym problem.

Jeden znajomy powiedział, że to może być problem katalizatora, drugi, że to również może być spowodowane awaria systemu wtrysku.

Nie rozumiem dlaczego kontrolka zapala się dopiero wtedy gdy samochód osiąga wysokie obroty silnika. Jeśli na 2' dodam trochę gazu, na liczniku będę miał już jakieś 70km/h, to wtedy kontrolka zapala się automatycznie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie,

Zapytałem znajomych o tą usterkę i mi podali kilka opcji.. może to być spowodowane od:

-wtryskiwaczy,

-przepływomierza,

-zaworu EGR

lub.. od katalizatora.

 

Co Wy o tym sądzicie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapytałem znajomych o tą usterkę i mi podali kilka opcji.. może to być spowodowane od:

-wtryskiwaczy,

-przepływomierza,

-zaworu EGR

lub.. od katalizatora.

Co Wy o tym sądzicie?

Przyczynami można sypać jak z rękawa.