Skocz do zawartości

Nowe vacum, problem z odpowietrzeniem, małe podciśnienie.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

z problemem walcze od kiedy kupilem astre - czyli od poltorej roku - bezskutecznie.

 

Problem polega na dobrze znanym bledzie kontrolka Check Engine - blad EGR.

 

wymienilem EGR - problem byl dalej, okazalo sie ze moja pompa podcisnienia daje za male podcisnienie - w okolicach 0,1 - 0,2 gdzie podobno minimum to 0,6 (sprawdzilem u kolegi ktory ma zafire i ten sam silnik - ma faktycznie 0,6 - 0,7), zamowilem na allegro uzywke za 90zł i poprawilo sie jedynie na 0,2 - 0,3. Pomyslalem sobie ze po prostu trafilem na rownie trefna. Wczoraj w koncu kupilem nowa, oryginalna LUK za 700zł po znajomosci, zalozylem i okazuje sie ze tez daje za male podcisnienie (0,2-0,3).

 

Ręce mi opadly.

 

Teraz moje pytanie - pompa produkuje podcisnienie, ktore musi gdzies tloczyc do silnika (w pompie - tej czesci ktora wchodzi do silnika, tzn laczy sie z walkiem korbowym, sa naciecia mniej wiecej 3x4 mm i takie same w silniku), podejrzewam ze wlasnie to mam zapchane i pompa nie potrafi tego powietrza wtaczac. dobrze mysle? jak ten problem rozwiazac? w jaki sposob to wyczyscic/przetkac?

 

prosze o pomoc

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/34147-nowe-vacum-problem-z-odpowietrzeniem-ma%C5%82e-podci%C5%9Bnienie/
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj w koncu kupilem nowa, oryginalna LUK za 700zł po znajomosci, zalozylem i okazuje sie ze tez daje za male podcisnienie (0,2-0,3).

To jest podciśnienie samej pompy czy w całego układu podciśnieniowego.

Popatrz na ten temat http://forum.opel24.com/problem-z-elektrozaworami-rozwiazany-diesel-vt8639.htm

 

Czytałem wcześniej tego posta, ale mnie on niestety nie dotyczy, gdyż to za małe podciśnienie o którym pisałem mierzyłem bezpośrednio na dolnym krućcu, tzn. mam pewność że żaden przewód etc nie jest winny. Po prostu nie rozumiem dlaczego nowa pompa (już druga) generuje za małe podciśnienie. Co może mieć na to wpływ?

 

  • 2 lata później...

Czytałem wcześniej tego posta, ale mnie on niestety nie dotyczy, gdyż to za małe podciśnienie o którym pisałem mierzyłem bezpośrednio na dolnym krućcu, tzn. mam pewność że żaden przewód etc nie jest winny. Po prostu nie rozumiem dlaczego nowa pompa (już druga) generuje za małe podciśnienie. Co może mieć na to wpływ?

 

A membrana w serwo sprawna ? zatkaj wąż idący do serwo i pomierz.

 

serwodobreopis.jpg

 

 

 

Edytowane przez zafek

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności