Gość Anonymous Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 siemka. sprawa tyczy sie vectry a silnika 1.6 8v. ostatnio zaobserwowalem delikatne falowanie na obrotach co prawda nie jest to straszne wachanie obrotow ale troszke denerwujace. i jakby klekotaly troszke zaworki. czy jest mozliwosc regulacji zaworkow bez odwiedzania serwisu i czy z tym falowaniem mozna cos zrobic? tez mam niewielki problem z przednim zawieszeniem niby na szarpakach nie pokazuje zadnych luzów a jednak na dziurach cos puka. moze mial juz ktos taki problem? pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3417-drobny-remont/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adrianopelek Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 ostatnio zaobserwowalem delikatne falowanie na obrotach co prawda nie jest to straszne wachanie obrotow ale troszke denerwujace. sprawdz silniczek krokowy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3417-drobny-remont/#findComment-327440 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 pluto, witam "sąsiada" Widzisz mówiłem Ci że krokowiec:D Poza tym co do obrotów to świeczki i kable zapłonowe.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3417-drobny-remont/#findComment-327402 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 siemka siemka widzisz wyjolem krokowca i ladnie pracuje nie zacina sie wiec pozostaja faktycznie przewody albo swieczki ale co z zawieszeniem? cos puka i puka moze wpuszcze chetnego:)) pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3417-drobny-remont/#findComment-327398 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 Kurde co do zawiasu to nie wiem;/ Może tuleje od amorków....tzn od ich mocowania....albo "klocki" hamulcowe o czym przed chwilą przeczytałem na forum:P   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3417-drobny-remont/#findComment-327383 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 Witam.Mam sugestie odnosnie tych stuków...w moim przypadku na szarpakach tez bylo LUX..ale nie dalem za wygrana...podnioslem przód auta do góry,poprosiłem kolege o wykonywanie ruchu kierownicą a ja trzymałem za końcówkę drążka i co się okazało..miała luz ale bardzo nie wielki,podczas jazdy na równej drodze nie odczuwalny,autem nie sciągało,kierownica zachowywała się normalnie..więc długo zastanawiałem się czy ją wymienić..ale jednak..kupiłem dwie (80 zl) + 50 zl zbiezność i stuki ustapiły! jest cichutko,auto prowadzi się bardziej sztywniej,sprawia większe wrażenie stabilności.Warto też zajrzeć do łączników stabilizatora..zwłasza prawego ze względu na nasze "równe drogi" też nie wieki koszt..Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3417-drobny-remont/#findComment-327364 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 wiem ze koszt niewielki wymienilem ostatnio drazki stabilzatorow i za jeden placilem 9 zl. wiec to mam ok a faktycznie musze sprawdzic stan koncowek moze mam je wybite. dzieki za info sprawdze to w pn. i w razie potrzeby wymienie. a stukanie zaobserwowuje podczas jazdy po dziurach na prostej tego nie ma wiec mnie pocieszyles. myslalem ze to moze byc rozje..... poduszka pod silnikiem. a wracajac do tematu klockow to tez je wymienilem jakies 4 tys. km temu/ dzieki za wszystkie porady i prosze o wiecej:) poozdrawiam goraco:) [ Dodano: Sob Cze 16, 2007 20:35 ] a i jeszcze jedno pytanko ile moze kosztowac wymiana pierscionkow w vektrze?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3417-drobny-remont/#findComment-327268 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 Co do tych pierścieni..do Astry 1.6 16V komplet porządnych pierścieni kosztuje 250 zł + ok 200 robocizna...ale jeśli silnik ma duży przebieg..to tuleje w cylindrach mogą mieć kształt owalny i wymiany pierścieni nie wiele Ci pomoże..a robienie szlifu w używnym aucie jest chyba raczej złym posunięcie bo duże koszty w stosunku do wartości samego samochodu.. /moje zdanie/.Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3417-drobny-remont/#findComment-327249 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 niby na szarpakach nie pokazuje zadnych luzów a jednak na dziurach cos pukaMam identycznie, byłem we wtorek na przeglądzie i ok, a jednak puka.Ja obarczam winą amortyzatory.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3417-drobny-remont/#findComment-326611 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 powiem ci ze wbijam juz w to pukanie )) jak auto dluzej stoi to na poczatku puka ale jak juz pokonam jakis dystans to pukanie zanika. sprawdzalem drazki wszystkie laczniki kol poduszke pod silnikiem ale nie znalazlem zadnej przyczyny, stwierdzilem wiec ze nie ma sie czym przejmowac hehe . pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3417-drobny-remont/#findComment-326601 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.