Gość boho Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 witam wszystkich serdecznie i mam pytanie mam właśnie na liczniku 150 tysi i przyszedł ten czas na wymianę mechanik twierdzi, że oprócz paska, napinacza i rolki, warto przy okazji wymienić uszczelniacze wałka rozrządu i wału - co na ten temat sądzicie ? czy faktycznie warto ? czy trzeba ? czy też gość fantazjuje ? ps no i stwierdził też, że pompy nie trzeba wymieniać, bo jest osobno i na razie daje sobie radę...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/34205-17-cdti-z17dtl-wymiana-rozrz%C4%85du/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 Jeśli planujesz pojeździć dłużej to warto wymienić. Koszt uszczelniaczy jest niewielki, a przy wymianie rozrządu wymiana jest ułatwiona. Teraz doliczy kilka złotych, a jeśli zacznie przeciekać olej a nie wymienisz to koszt będzie taki sam jak koszt wymiany rozrządu. Pompa wody jeśli jest na osobnym pasku, nie przecieka i nic się z nią nie dzieje to można wymienić w późniejszym czasie. Na pewno mechanik i tak przyjrzy się jej w jakiej jest kondycji. Pozdr.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/34205-17-cdti-z17dtl-wymiana-rozrz%C4%85du/#findComment-41858 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pinio-78 Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 Oryginalne uszczelniacze jak nie ciekną są o wile lepsze jakościowo niż to co założysz, no i mało tego jaką masz pewnośc że nowy po montażu nie zacznie cieknąć, lepeij to przemysl, a jeżeli chciałbyś wymieniać wszystkie uszczelniacze które ewentualnie mogą cieknąć "przy rozrządzie" to jeszcze jest pompa olejowa i co wtedy?.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/34205-17-cdti-z17dtl-wymiana-rozrz%C4%85du/#findComment-41851 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość boho Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 a mam jeszcze jedno pytanie... sprzedawca proponuje mi zestaw - rolki SKF i pasek Bosch, gdy zapytałem o jakiś inny pasek, stwierdził, że może dać mi Gates'a, ale że to nie ma sensu, bo Bosch'e są bardzo OK..... co sądzicie o paskach Bosch ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/34205-17-cdti-z17dtl-wymiana-rozrz%C4%85du/#findComment-41586 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 bosch sie popsul juz dawno temu i robi lipne paski. Gates jak i conti sa OKEJ.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/34205-17-cdti-z17dtl-wymiana-rozrz%C4%85du/#findComment-41465 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość boho Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 dzięki za odzew.... w takim razie wezmę Gates'a, bo różnica w cenie to raptem 40 zł dzięki wielkie.... byłem też dzisiaj w ASO Opla w sprawie uszczelniaczy - czy wymieniają razem z rozrządem, czy nie..... otóż gość powiedział, że jak zdejmą osłonę i widzą , że się poci to wymieniają, a jak jest całkiem sucho to nie ruszają....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/34205-17-cdti-z17dtl-wymiana-rozrz%C4%85du/#findComment-41405 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość boho Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 swoją drogą to ja tu czytam, że wymieniacie rozrząd po 90tys. 100 czy 110 tys.... ja zerknąłem do książki serwisowej i jak tam piszą, że po 150 tysiącach, to wymieniam właśnie teraz po 150 tys... a pasek jest teraz oryginalny - jeżdżę nim od 0 km....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/34205-17-cdti-z17dtl-wymiana-rozrz%C4%85du/#findComment-41401 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 swoją drogą to ja tu czytam, że wymieniacie rozrząd po 90tys. 100 czy 110 tys.... ja zerknąłem do książki serwisowej i jak tam piszą, że po 150 tysiącach, to wymieniam właśnie teraz po 150 tys... a pasek jest teraz oryginalny - jeżdżę nim od 0 km.... Kazdy rodzaj silnika w danym aucie ma opisane w ksiazce co ile sie zmienia rozrzad. JA wymienialem wczoraj po 149 220 czyli przeglad po 150 tys ( zaokrągla sie) i takjest wlasnie dla tego silnika. Auto unas serwisowane tez od poczatku- astra G kombi kolor blekitny. Wóz jakiejs firmy i sam sie zdziwilem ze kupione w marcu 2007 r a przebieg niczego sobie gdzie to w sumie noPB a nie diesel.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/34205-17-cdti-z17dtl-wymiana-rozrz%C4%85du/#findComment-41305 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość boho Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 dzięki za wszystkie odpowiedzi ! okazało się, że jest problem z dostępnością paska Gates'a w całej Warszawie.... sprzedawca oferuje Bosch'a albo Dayco.... znacie firmę Dayco ? bo ja pierwszy raz słyszę.... im dłużej o tym myślę, tym bardziej nie wiem, jaki pasek wybrać.... myślę już nawet o oryginale z ASO.....żeby spać spokojnie.....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/34205-17-cdti-z17dtl-wymiana-rozrz%C4%85du/#findComment-40612 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 dayco ja klasyfikuje na podobnym poziomie jak boscha. Nie sa zle ale jakos nie mam zaufania do nich. Lepiej conti albo gates. Gates w wielu przypadkach jest na pierwszy montaz w oplu i sa nawet napisy na ori zestawie wlasnie tej marki. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/34205-17-cdti-z17dtl-wymiana-rozrz%C4%85du/#findComment-40585 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.