Skocz do zawartości

Przez pomyłke wlana ropa {Astra 1.8)


Gość ToWdi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem nowym posiadaczem Opla Astry 1.8 Benzyna.Poprzedni wlasciciel przez pomylke (ponoć) Wlał ropy i smaochod przy odpalaniu sie zapalala i po chwili dusi i gasnie... jak moge sobie poradzic z tym problemem dodam ze jestem zielony w tych sprawach i chcialbym sie dowiedziec czy dam rade zrobic to sam czy musze udac sie do mechanika.

 

usunięte zbędne słowo z tytułu/zbyszek670

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 20
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

zlac cala rope, przeczyscic uklad paliwowy (usunac rope z niego) i zalac benzyna

sprawdzic swiece, wymienic filtr paliwa

i miec nadzieje ze nic sie nie pokrzywilo w silniku...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec wlałem benzyne silnik odpalil.. Ale strasznie kopci jakby palil olej... Jutro chce wymienic uszczelke pod glowica kupilem tez preparat czyszczacy.dodam ze dym jest koloru niebieskiego.zapach jak po frytkach chce takze wymienic olej... jak to nie pomoze moglbym prosic o jakies wskazowki co kupic i wymienic ewentualnie? z gory dziekuje.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro chce wymienic uszczelke pod glowica

A to po co, masz za dużo kasy ;p:beer:;) Jak już odpalił to powinno być OK, dolej benzyny do pełna i niech przepali te pozostałości ropy. Uszczelkę pod głowicą i inne duperele zawsze zdążysz zmienić. ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm dobrze ale chodzi o to ze ten dym jest przerazajacy bo w silniku nic nie stuka i odpala za pierwszym razem... wyczytalem gdzies ze po tej ropie musze wymienic wszystkie filtry uszczelki jakies przewody czyscic wiec pytam...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystkie filtry