Gość Corsunia Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 Witam. Spróbuję problem mojej Corsinki opisać jak najdokładniej. Głównym problemem cą nie rytmiczne drgania pochodzące od silnika. Jaśniej pisząc wygląda to jakby auto na wolnych co chwilę traciło 1 gar i paliło na 3. Moim skromnym zdaniem wygląda mi to na przebicia w aparacie zapłonowym lub cewce (nie wiem co jest dokładnie) Sądziłem że są to stare kable bo po zakupie przy ogledzinach okazało się że jeden ma przebicie więc wymieniłem na kable Boscha i świece Beru 2-elektrodowe. Co byście mi doradzili. Dodam iz żadnego dodatkowego problemu jak na razie niema. Pali jeździ, troche muli się zaraz po dodaniu gazu przez 2 sekundy potem idzie jak strzała?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/34327-drgania-od-silnika-traci-1-gar/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 Witam. Sprawdź po ciemku czy nie ma przebicia, to znaczy czy gdzieś nie widać że kable świecą   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/34327-drgania-od-silnika-traci-1-gar/#findComment-40453 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Corsunia Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 Ale kable wymieniłem i Świece. Bosch i Beru więc raczej to odpada.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/34327-drgania-od-silnika-traci-1-gar/#findComment-40433 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 Źle się wyraziłem. Kable przy module zapłonowym i przy okazji wszelkie łącza i wtyczki bo może być zaśniedziałe Uploaded with ImageShack.us   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/34327-drgania-od-silnika-traci-1-gar/#findComment-40407 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Corsunia Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 Aha. Ale chodzi ci o styki w module zapłonowym tam gdzie stykają sie końcówki kabli zapłonowych z modułem? Nie wiem czy mogę swobodnie odkręcić większość styków czy potem ujakis problemów nie będzie ? Bo tak to wyczyściłbym i zakonserwował smarem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/34327-drgania-od-silnika-traci-1-gar/#findComment-40380 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 Po prostu dobrze się przyjrzeć po ciemku. Dobrze jak auto dłużej postoi. No i wszelkie złącza czy nie są pośniedziałe   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/34327-drgania-od-silnika-traci-1-gar/#findComment-40325 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mr_luke Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 Bosch i Beru więc raczej to odpada.To wcale nic nie znaczy. Kable w szczególności Bosch potrafią paść bardzo szybko. Następnym razem zamiast wydawać kase na boscha to kup sobie NGK one tak nie padają. A na dzień dzisiejsze sprawdź sobie kable i tak jak napisał andrzej aparat zapłonowy;-)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/34327-drgania-od-silnika-traci-1-gar/#findComment-40229 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gtszudi Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 odpal engine i po kolei wyjmuj kable WN , jesli zmieni sie praca silnika , to mozesz wtedy sprobowac zamienic kable miejscami z tym na ktorym sie zmienila praca (podmienic na inny kabel i zobaczyc czy bedzie ok) , ale z tym moze byc troche ciezko bo sie roznia dlugoscia   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/34327-drgania-od-silnika-traci-1-gar/#findComment-40214 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Corsunia Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Będę dalej upierał się że to nie kable dlatego iż przed zmianą jeden kabel miał przebicie- był taki sam efekt jak teraz po zmianie gdzie żaden niema przebicia. Znam firme Bosch bardziej z AGD (Sprzedawca) i wiem jakie to dziadosto teraz. kable maja 2 tygodnie. Ja stawiam na aparat zapłonowy. lub ewentualnie styki silnika. Z kablami wykonam inny manewr. Pożyczę od innej Corsy kable na chwile i zobacze jaki będzie efekt. Mam jeszcze pytanie czy przy czyszczeniu styków jest mozliwośc ze cos sie bardziej popsuje? Tzn. czy sa jakies styki które bezpośrednio ingeruja w komputer silnika? Pytam żeby bez strachu wyczyścic wszysko A czy taki objaw moze powodowac uszkodzenie lub zabrudzenie silniczka krokowego?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/34327-drgania-od-silnika-traci-1-gar/#findComment-40074 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gtszudi Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 to ja Ci powiem ze mialem podobnie z Golfem MK3 silnik 1.4 ABD , na wolnych chodzil na 3 gary , tez mial 2 sekundowe zmulenie , oleju zuzywal tyle co powinien , i jako tako nawet kopa mial. ale zdecydowalem sie zmierzyc kompresje , na 4 , 3 , 2 garze fabryka a na 1 rowne 0. no to szukam silnika , a stary zaczelem rozbierac , okazalo sie ze zawor byl pekniety i sie odlamal , silnik chodzil calkiem spoko , bo nieduzy fragment sie odlamal. ogolnie najlepiej obczaic wszystko po kolei i znac silnik jak wlasna kieszen i wiedziec dokladnie co go boli. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/34327-drgania-od-silnika-traci-1-gar/#findComment-40059 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.