Skocz do zawartości

Drgania od silnika - traci 1 gar?


Gość Corsunia

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Spróbuję problem mojej Corsinki opisać jak najdokładniej.

Głównym problemem cą nie rytmiczne drgania pochodzące od silnika.

Jaśniej pisząc wygląda to jakby auto na wolnych co chwilę traciło 1 gar i paliło na 3.

Moim skromnym zdaniem wygląda mi to na przebicia w aparacie zapłonowym lub cewce (nie wiem co jest dokładnie)

Sądziłem że są to stare kable bo po zakupie przy ogledzinach okazało się że jeden ma przebicie :spoko: więc wymieniłem na kable Boscha i świece Beru 2-elektrodowe.

Co byście mi doradzili.

Dodam iz żadnego dodatkowego problemu jak na razie niema.

Pali jeździ, troche muli się zaraz po dodaniu gazu przez 2 sekundy potem idzie jak strzała?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha.

Ale chodzi ci o styki w module zapłonowym tam gdzie stykają sie końcówki kabli zapłonowych z modułem?

Nie wiem czy mogę swobodnie odkręcić większość styków czy potem ujakis problemów nie będzie ?

Bo tak to wyczyściłbym i zakonserwował smarem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bosch i Beru więc raczej to odpada.

To wcale nic nie znaczy. Kable w szczególności Bosch potrafią paść bardzo szybko. Następnym razem zamiast wydawać kase na boscha to kup sobie NGK one tak nie padają. A na dzień dzisiejsze sprawdź sobie kable i tak jak napisał andrzej aparat zapłonowy;-)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odpal engine i po kolei wyjmuj kable WN , jesli zmieni sie praca silnika , to mozesz wtedy sprobowac zamienic kable miejscami z tym na ktorym sie zmienila praca (podmienic na inny kabel i zobaczyc czy bedzie ok) , ale z tym moze byc troche ciezko bo sie roznia dlugoscia

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będę dalej upierał się że to nie kable dlatego iż przed zmianą jeden kabel miał przebicie- był taki sam efekt jak teraz po zmianie gdzie żaden niema przebicia.

Znam firme Bosch bardziej z AGD (Sprzedawca) i wiem jakie to dziadosto teraz.

kable maja 2 tygodnie.

Ja stawiam na aparat zapłonowy. lub ewentualnie styki silnika.

Z kablami wykonam inny manewr.

Pożyczę od innej Corsy kable na chwile i zobacze jaki będzie efekt.

Mam jeszcze pytanie czy przy czyszczeniu styków jest mozliwośc ze cos sie bardziej popsuje?

Tzn. czy sa jakies styki które bezpośrednio ingeruja w komputer silnika?

Pytam żeby bez strachu wyczyścic wszysko ;)

 

A czy taki objaw moze powodowac uszkodzenie lub zabrudzenie silniczka krokowego?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ja Ci powiem ze mialem podobnie z Golfem MK3 silnik 1.4 ABD , na wolnych chodzil na 3 gary , tez mial 2 sekundowe zmulenie , oleju zuzywal tyle co powinien , i jako tako nawet kopa mial.

 

ale zdecydowalem sie zmierzyc kompresje , na 4 , 3 , 2 garze fabryka a na 1 rowne 0.

 

no to szukam silnika , a stary zaczelem rozbierac , okazalo sie ze zawor byl pekniety i sie odlamal , silnik chodzil calkiem spoko , bo nieduzy fragment sie odlamal.

 

ogolnie najlepiej obczaic wszystko po kolei i znac silnik jak wlasna kieszen i wiedziec dokladnie co go boli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności