Gość kwiacur Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Chodzi mianowicie o bład P0234 5b , odchylenie dodatnie. Egr nowy, przeczyściłem DPF przez jakies 200km było wszystko ok i dziś znów wyskoczył błąd p0191 75 czujnik . Przedstawie wykaz diagnostyczny z Opcoma . Dane z bloków pomiarowych: Napięcie akumulatora,14.2 V Status zapłonu,Zał 12V Przekaźnik Rozrusznika,Nieaktywny Przekaźnik pompy paliwa,Aktywny Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowego,Aktywny Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu),0.96 V Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu),0.47 V Wartosc kalkulowana pozycji pedalu gazu,0 % Pożądane jałowe,800 obr/min Prędkość silnika,804 obr/min Prędkość obrotowa wałka rozrządu,375 obr/min Zmodyfikowana prędkość obrotowa biegu jałowego,NO Obliczany przepływ powietrza,45 kg/h Przepływomierz powietrza,23 kg/h Temperatura Otoczenia,11 °C Temperatura powietrza zasilanego,44 °C Temperatura powietrza zasilanego,2.27 V Temperatura cieczy chłodzącej,86 °C Temperatura cieczy chłodzącej,1.27 V Poziom oleju,Normalne Ciśnienie oleju,Normalne Status poziomu oleju silnika,Okay B1S1 Temperatura spalin (rząd 1 czujnik 1),124 °C B1S1 Temperatura spalin (rząd 1 czujnik 1),1.1 V B1S2 Temperatura spalin (rząd 1 czujnik 2),104 °C B1S2 Temperatura spalin (rząd 1 czujnik 2),1.0 V Ciśnienie atmosferyczne,100 kPa Ciśnienie atmosferyczne,3.94 V żądanie ciśnienia ładowania,120 kPa Ciśniemnie ładowania,97 kPa Ciśniemnie ładowania,1.56 V Zawór elektromagnetyczny stosunku pul- sów ciśnienia ładowania,75 % Zlecona pozycja EGR (Recyrkulacja Spalin),100 % Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego),4 % Sygnał serwo PWM położenia przepustnicy,5 % Wymagane ciśnienie szyny paliw. Common Rail,27.00 MPa Common Rail ciśnienie paliwa,27.03 MPa Common Rail ciśnienie paliwa,1.09 V Sygnał PWM elektrozaworu sterowania ciśnienia w szynie paliwowej,16 % Prąd elektrozaworu sterowania ciśnienia w szynie paliwowej,0.36 a Elektrozawór odmierzania paliwa PWM,31 % Prąd elektrozaworu odmierzania paliwa,1.15 a Temperatura paliwa,-40 °C Temperatura paliwa,0.23 V Przełącznik informacyjny A/C,Nieaktywny Tryb wylaczenia ukladu klimatyzacji,System OK Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),600 kPa Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),0.9 V Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywny Przełącznik 1 hamulców,Nieaktywny Przełącznik 2 hamulców,Nieaktywny Przełącznik sprzęgła,Nieaktywny Prędkość pojazdu,0 km/h Prędkość pojazdu w zakresie ustawień tempomatu,Nieaktywny Przyspieszenie pojazdu,0.0 m/ s2 Przelacznik ukladu regulacji predkosci jazdy,Nieaktywny Tempomat (Cruise Control),Nieaktywny Moment obrotowy silnika,4 Nm Kontrola momentu obrotowego,Nieaktywny Wymagany moment obrotowy (ukl. przeciwposlizg. TC),0 Nm Pozostały stan oleju,0 % Kontrolka wymiany oleju silnikowego,Aktywny Lampka kontrolna wadliwego dzialania (MI),Wył Serwisowa lampka kontrolna (SVS),Wył Przekaźnik czasu wstępnego ogrzewania,Nieaktywne 12V Lampka kontrolna czasu żarzenia,Wył 12V Przekaźnik diagnozy czasu nagrzewania wstępnego,Nieaktywny Glówne taktowanie wtrysku,-0.7 CA Ostateczna dawka paliwa,5.5 mm3/stk Różnica ciśnień - filtr cząsteczek paliwa Diesel,4 kPa Różnica ciśnień - filtr cząsteczek paliwa Diesel,0.68 V Nasycenie filtra cząstek paliwa Diesel,52 % Przebieg od ostatniej regeneracji DPF (Przebieg),300 km Regeneracja DPF,0 % Może akurat zauważycie tutaj jakiś problem i skierujecie mnie na usterke . Czy "obliczany przepływ powietrza" powinnien być dwukrotnie większy od "przepływomierza powietrza" ?? Oraz czy ciśnienie ładowania powinno być mniej wiecej 30% niższe od żądanego ciśnienia ?? Jeżeli nie , w takim razie jaka jest tego przyczyna ? Jak sprawdzić czujniki na Dpf oraz czujnik doładowania czy są sprawne ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/34476-problem-z-bl%C4%99dem-p0234-5b-oraz-p1911-75/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Popraw tytuł na zgodny z regulaminem, czyli informujący o problemie. Proszę również nie pisać z włączonym klawiszem Caps Lock.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/34476-problem-z-bl%C4%99dem-p0234-5b-oraz-p1911-75/#findComment-39148 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 sprawdzic czujniki zapchania filtra dpf...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/34476-problem-z-bl%C4%99dem-p0234-5b-oraz-p1911-75/#findComment-39119 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kwiacur Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 w jaki sposób mam je sprawdzić ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/34476-problem-z-bl%C4%99dem-p0234-5b-oraz-p1911-75/#findComment-39001 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 wejsc pod auto i organoleptycznie. od dpfu do czujnika   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/34476-problem-z-bl%C4%99dem-p0234-5b-oraz-p1911-75/#findComment-38979 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.