Skocz do zawartości

Problem z Blędem P0234 5b oraz P1911 75


Gość kwiacur

Rekomendowane odpowiedzi

Chodzi mianowicie o bład P0234 5b , odchylenie dodatnie. Egr nowy, przeczyściłem DPF przez jakies 200km było wszystko ok i dziś znów wyskoczył błąd p0191 75 czujnik . Przedstawie wykaz diagnostyczny z Opcoma .

 

Dane z bloków pomiarowych:

 

Napięcie akumulatora,14.2 V

Status zapłonu,Zał 12V

Przekaźnik Rozrusznika,Nieaktywny

Przekaźnik pompy paliwa,Aktywny

Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowego,Aktywny

Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu),0.96 V

Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu),0.47 V

Wartosc kalkulowana pozycji pedalu gazu,0 %

Pożądane jałowe,800 obr/min

Prędkość silnika,804 obr/min

Prędkość obrotowa wałka rozrządu,375 obr/min

Zmodyfikowana prędkość obrotowa biegu jałowego,NO

Obliczany przepływ powietrza,45 kg/h

Przepływomierz powietrza,23 kg/h

Temperatura Otoczenia,11 °C

Temperatura powietrza zasilanego,44 °C

Temperatura powietrza zasilanego,2.27 V

Temperatura cieczy chłodzącej,86 °C

Temperatura cieczy chłodzącej,1.27 V

Poziom oleju,Normalne

Ciśnienie oleju,Normalne

Status poziomu oleju silnika,Okay

B1S1 Temperatura spalin (rząd 1 czujnik 1),124 °C

B1S1 Temperatura spalin (rząd 1 czujnik 1),1.1 V

B1S2 Temperatura spalin (rząd 1 czujnik 2),104 °C

B1S2 Temperatura spalin (rząd 1 czujnik 2),1.0 V

Ciśnienie atmosferyczne,100 kPa

Ciśnienie atmosferyczne,3.94 V

żądanie ciśnienia ładowania,120 kPa

Ciśniemnie ładowania,97 kPa

Ciśniemnie ładowania,1.56 V

Zawór elektromagnetyczny stosunku pul- sów ciśnienia ładowania,75 %

Zlecona pozycja EGR (Recyrkulacja Spalin),100 %

Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego),4 %

Sygnał serwo PWM położenia przepustnicy,5 %

Wymagane ciśnienie szyny paliw. Common Rail,27.00 MPa

Common Rail ciśnienie paliwa,27.03 MPa

Common Rail ciśnienie paliwa,1.09 V

Sygnał PWM elektrozaworu sterowania ciśnienia w szynie paliwowej,16 %

Prąd elektrozaworu sterowania ciśnienia w szynie paliwowej,0.36 a

Elektrozawór odmierzania paliwa PWM,31 %

Prąd elektrozaworu odmierzania paliwa,1.15 a

Temperatura paliwa,-40 °C

Temperatura paliwa,0.23 V

Przełącznik informacyjny A/C,Nieaktywny

Tryb wylaczenia ukladu klimatyzacji,System OK

Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),600 kPa

Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),0.9 V

Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywny

Przełącznik 1 hamulców,Nieaktywny

Przełącznik 2 hamulców,Nieaktywny

Przełącznik sprzęgła,Nieaktywny

Prędkość pojazdu,0 km/h

Prędkość pojazdu w zakresie ustawień tempomatu,Nieaktywny

Przyspieszenie pojazdu,0.0 m/ s2

Przelacznik ukladu regulacji predkosci jazdy,Nieaktywny

Tempomat (Cruise Control),Nieaktywny

Moment obrotowy silnika,4 Nm

Kontrola momentu obrotowego,Nieaktywny

Wymagany moment obrotowy (ukl. przeciwposlizg. TC),0 Nm

Pozostały stan oleju,0 %

Kontrolka wymiany oleju silnikowego,Aktywny

Lampka kontrolna wadliwego dzialania (MI),Wył

Serwisowa lampka kontrolna (SVS),Wył

Przekaźnik czasu wstępnego ogrzewania,Nieaktywne 12V

Lampka kontrolna czasu żarzenia,Wył 12V

Przekaźnik diagnozy czasu nagrzewania wstępnego,Nieaktywny

Glówne taktowanie wtrysku,-0.7 CA

Ostateczna dawka paliwa,5.5 mm3/stk

Różnica ciśnień - filtr cząsteczek paliwa Diesel,4 kPa

Różnica ciśnień - filtr cząsteczek paliwa Diesel,0.68 V

Nasycenie filtra cząstek paliwa Diesel,52 %

Przebieg od ostatniej regeneracji DPF (Przebieg),300 km

Regeneracja DPF,0 %

 

Może akurat zauważycie tutaj jakiś problem i skierujecie mnie na usterke . Czy "obliczany przepływ powietrza" powinnien być dwukrotnie większy od "przepływomierza powietrza" ?? Oraz czy ciśnienie ładowania powinno być mniej wiecej 30% niższe od żądanego ciśnienia ?? Jeżeli nie , w takim razie jaka jest tego przyczyna ? Jak sprawdzić czujniki na Dpf oraz czujnik doładowania czy są sprawne ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności