Skocz do zawartości

Astra III a instalacja LPG


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Ostatnio byłem z kolegą na regulacji i właśnie stała astra H z twinportem na montażu landi renzo. Podobno nie ma problemu z tymi sinikami, IV generacja spisuje się super (oczywiście dobrze założona i ustawiona)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

witam

 

Ja mam Astre H 1,6 twinport, założyłem instalacje sekwencyjną STAG AC-300, żadnych problemów jak na razie, przejechałem na razie około 1000 km.

 

pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość Anonymous

Witam ponownie. Jednak założyłem instalację BRC Sequent Fly w mojej Astrze III 1.4 16V.. Oto moje opinie po pierwszych 20 km.. Samochód odpala sie na benzynie i po niespełna 10 sekundach bezszelestnie przechodzi na gaz-super! Spadek mocy-nie zauważyłem-szok! Każdy mnie tym straszył! Dynamika jazdy jak najbardziej poprawna bez widocznych zmian!...Jest jednak małe ale- czuję w środku auta gaz-mam takie wrażenie! Troche mi to przeszkadza! Nie wiem co z tym zrobić! W serwisie przy odbiorze twierdzili że to normalne,instalacja musi się "ułożyć"..

Jak mogę to sprawdzić???Boje się czy nie nam jakiejś nieszczelności.

Pozdrawiam i zapowiadam kolejne wrażenia z LPG :shock:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam Ziomka, też mam Astrę z silnikiem 1.4 16v twinport, planuję za czas jakiś założyć instalację LPG, zdradź sekret ile zapłaciłeś i gdzie zakładałeś.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam :shock:) Kilka kolejnych KM i wszystko OK! Instalację zakładałem w TOP AUTO Krupniki koło Białegostoku. Jest to oficjalny dealer i serwis marki Opel..Kompleksowo za wszystko zapłaciłem 4200 zł...Milego dnia..Ps. Już niedługo jadę w trasę ok 600 km wtedy przedstawię swoje wrażenia..Pozdr.

 

[ Dodano: Nie Lip 15, 2007 22:15 ]

Właśnie wróciłem z weekendowej wyprawy do Kazimierza Wielkiego i Lublina, w trakcie której przejechałem blisko 700 km...Instalacja BRC spisała się na 5!!! Zero jakichkolwiek problemów..Spalanie = 8,13l na 100KM tak więc chyba nie jest źle..Tym bardziej że mam raczej ciężką nogę,nie lubię zostawać w tyle:))Praca silnika na LPG jest łagodna i przyjemna..Polecam każdemu kto się waha- BRC Sequent Fly:)))

 

[ Dodano: Pią Sie 03, 2007 14:50 ]

Witam po małej przewie.Na gazie zrobiłem na razie niespełna 2000km. Oto opinia:) Wszystko działa bez problemu!! Spalanie w miescie do 10 l (9,7).. poza miastem 8,2 l.... Instalacja BRC Sequent Fly spisuje sie doskonale!Polecam każdemu. Szerokiej drogi :D)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Cześć

Jaką temperaturę musi mieć silnik aby się przełączył na gaz, boję się ze w zimie na krótkich trasach autko z sekwencją bedzie jeśdzić cały czas na etylinie :wesoly:?:D?;]??

Czy ma ktoś doświadczenia z jazdy w okresie zimowym ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zależy od instalki, przeważnie ustawia się na 20 - 30 stopni, w niektórych instalkach da się ustawić temperature na 0 stopni.

ja mam na 20 i zimą po 1-2 km przełącza na lpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności