Gość Raffal2.0i Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 Cześć!Problem polega na tym że cały czas odkręca mi się dwururka od kolektora i dźwięk wtedy jest mało przyjemny takie pierdzenie Spowodowane jest to sztywnym wydechem otóż Kolektor skręcony z dwururką,Dwururka skręcona z tłumikiem początkowym,początkowy skręcony z tłumikiem środkowym,środkowy skręcony z tłumikiem końcowym jest oczywiście podwieszony na gumach tak jak powinien Zdaniem mechanika nie może tak być,bo cały wydech jest sztywny,a silnik ruchomy i cały czas będzie mi się odkręcała dwururka od kolektora Dodam linki żeby było widać jak te tłumiki są połączone początkowy: http://allegro.pl/katalizatora-strumienica-opel-vectra-a-calibra-i1259928439.html środkowy: http://allegro.pl/opel-vectra-a-calibra-2-0i-2-0i16v-tlumik-srodk-i1260971046.html końcowy: http://allegro.pl/tlumik-koncowy-opel-calibra-i1264362210.html I wszystkie są skręcone ze sobą i rzecz jasna z dwururką a dwururka z kolektorem Mechanik powiedział że muszę kupić plecionkę elastyczną http://allegro.pl/tlumik-zlacze-opel-vectra-a-b-c-wszystkie-model-i1271356498.html No ok rozumiem że to pomoże,ale gdzie ją wstawić Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/34516-wyrywa-dwururk%C4%99-wydech-c20ne/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daro Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 Między dwururkę a pierwszy tłumik (katalizator). Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/34516-wyrywa-dwururk%C4%99-wydech-c20ne/#findComment-38769 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raffal2.0i Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 czekaj,czekaj czyli przeciąć dwururkę i wspawać plecionkę i potem skręcić tak? dobrze rozumiem? Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/34516-wyrywa-dwururk%C4%99-wydech-c20ne/#findComment-38763 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 Musi być plecionka. Ja te,ż miałem sztywniaka i jak 3 razy musiałem spawać środkowy tłumik, bo się łamała rura wchodzaca do niego wstawiłem złącze elastyczne i jak reką odjął. Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/34516-wyrywa-dwururk%C4%99-wydech-c20ne/#findComment-38757 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daro Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 Cytat czyli przeciąć dwururkę i wspawać plecionkę i potem skręcić tak?Dwururka przechodzi w pojedynczą rurę,czyli tniesz ta pojedyncza i wspawujesz plecionkę(lub skręcasz,zależy jaką kupisz)Coś na ten styl. Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/34516-wyrywa-dwururk%C4%99-wydech-c20ne/#findComment-38747 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raffal2.0i Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 ok Dzięki pomogliście Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/34516-wyrywa-dwururk%C4%99-wydech-c20ne/#findComment-38724 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi