Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 45
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

klima manualna, radio cd30mp3 a wyswietlacz bid

Możesz aktywować BC. Tego kierownika z serwisu zatrudniłbym jako konserwatora powierzchni płaskich. Udaj się do innego serwisu, lub człowieka który się na tym zna.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/34799-wy%C5%9Bwietlacz-w-astrze-h/page/4/#findComment-13020
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Może ktoś już coś w tym temacie działał to bym prosił o podpowiedzi.

Plan jest zmiana BID na CID radio zostaje CD 30 Mp3. I teraz byłem u elektronika i jakoś nie chętnie chciał to zrobić. Po drugie czy wymiana tylko wyświetlacza jest możliwa. Tzn. w zasięgu jest wyświetlacz wylogowany z innego radia i w tym wypadku czy wtyki od BID będą pasowały na zasadzie wyjąć wtyczkę i włożyć do CID czy to większa filozofia. Czy demontowanie BID też musi być wylogowane czy tez tylko CID wkładany musi być wylogowany.

Zastanawiam się czy ktoś jest w stanie dokładnie powiedzieć ile by tylko wymiana na CID kosztował w ASO.

 

Dzięki.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/34799-wy%C5%9Bwietlacz-w-astrze-h/page/4/#findComment-5813
Udostępnij na innych stronach

Wymiana sama w ASO nie jest droga. Ja płaciłem ok.120zł za wymianę TID-a na GID. Można to zrobić samemu. Instalacja pasuje, do wszystkich wyświetlaczy jest ta sama. Możesz wylogować BID-a by móc go za jakieś pieniądze odsprzedać. Zakup CID-a w ASO jest nieopłacalny. Sam się pytałem o cenę, co prawda GID-a - wynosi 1500zł, ile kosztuje CID ? Nie wiem, ale na pewno jest droższy.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/34799-wy%C5%9Bwietlacz-w-astrze-h/page/4/#findComment-5760
Udostępnij na innych stronach

zapytam przy okazji, czy taka aktywacja BC przy systemie wyświetlania BID nie wpływa na rozładowywanie akumulatora jak korzystanie z trybu serwisowego?

 

Sorki za nieco OT.

 

Z góry dziękuję za odpowiedź.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/34799-wy%C5%9Bwietlacz-w-astrze-h/page/4/#findComment-4230
Udostępnij na innych stronach

Gość tiger_spain

witam wszystkich!! otoz z moich doswiadczen i prob aktywacja kompa jest mozliwa ale nie we szystkich wozach choc tego nie jestem pewien. w moim przypadku z klima manualna aktywowalem kompa w ASO - wyswietlacz BID , potem chcialem aktywowac domykanie szyb z pilota i zamykanie drzwi po przekroczeniu 20km/h i tego drugiego powiedzieli ze sie nieda a, a ze jestem uparty zrobilem to sam OP-COMem :drunk:). potem aktywowalem CHEK CONTROL tzn. info o spalonych zarowkach itp. tez na wyswietlaczu BID tez OP-COMem . no i na koniec wymienilem BID na GID i teraz pieknie pokazuje ktora zarowka jest przepalona. pozdrawiam!!!

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/34799-wy%C5%9Bwietlacz-w-astrze-h/page/4/#findComment-2623
Udostępnij na innych stronach

Żeby aktywować układ check control trzeba chyba mieć odpowiednie czujniki. A jeśli nie masz fabrycznego kompa to i czujników nie ma. Oczywiści można to dołożyć ??? .

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/34799-wy%C5%9Bwietlacz-w-astrze-h/page/4/#findComment-2401
Udostępnij na innych stronach

a jak tryb serwisowy wplywa na rozladowanie akumulatora?

Sorki za OT.

A tak się składa że w mojej H wpływa i to znacząco, jeśli nie jeździłem przez co najmniej 5 dni to akumulator był rozładowany do cna. Nawet otwierać trzeba było kluczykiem, fachowiec w serwisie mi kazał wymienić sobie akumulator, ale przekopałem internet i znalazłem kilku użytkowników mających podobne przypadłości. Jeśli podczas jazdy włączę tryb serwisowy po przez dłuższe przytrzymanie jednocześnie przycisków Settings+Audio, a po tym zgaszę silnik to po 5-7 dniach bateria is dead. Problem ustał gdy przed zgaszeniem silnika wychodziłem z trybu serwisowego, lub po zgaszeniu silnika bez wychodzenia z trybu serwisowego wyjąłem kluczyk i uruchomiłem normalnie ponownie -co również wyłączało tryb serwisowy. Problem z akumulatorem się skończył, teraz nawet po tygodniu przy -15'C akumulator nawet się nie zająknie.

 

Stąd też moje pytanie o to czy taka zamiana wyświetlacza i aktywacja nie ma wpływu na akumulator?

/edit/

Z tego co się doczytałem to po zgaszeniu silnika i uzbrojeniu alarmu płynie prąd rzędu 40-70mA, natomiast przy pozostawionym nie wyłączonym trybie serwisowym około 400-700mA.

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/34799-wy%C5%9Bwietlacz-w-astrze-h/page/4/#findComment-2226
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności