Gość mareks4 Opublikowano 30 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2010 Witm.Mam pewien kłopot ze swoim astrolotem.Na zimnym silniku jest wszystko ok.Jak silnik osiągnie tem. roboczą jet taki moment że dostanie takiego muła że trudno przekroczyc 2000 tyś obrotów przy gazie do dechy.Po około 30 sekundach autko odzyskuje trochę mocy, ale przekroczenie 110km/h graniczy z cudem.Na wolych obrotach zachowuje się nornalnie.Wizyta u mechnika,błąd p0100 i p0110.Wymiana przepływomierza nie dała żadnych zmian.Dodam że auto miało podłączony komputer w czasie jazdy.Mechanik coś wspominał o nieprawidłowych dawkach powietrza wskazywanych przez przepływomierz.Diagnoza .Uszkodzony komputer silnika.Mam jeszcze skaczący obrotomierz i zapalająca sie lampkę chłodnica z wiatrakiem.Problem czasowo zanika po poruszaniu wtyczki komputera silnika tej od strony szyby.Mam możlwość kupienia drugiego kompa silnika o symbolu 1,7L/tx2 bez immo{taki .jak mój lecz innym numerze 10 cyfrowym. czy będzie pasował}.Aby zaadoptować nowy sterownik mechanik powiedział że potrzbujCAR PASS starego sterownika którą posiadam{czy jest to możliwe} Może ktoś z Was spotkał się z podobnymi problemami .Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/34835-komputer-ecu/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mareks4 Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Uwalony komputer silnika .Po wymianie wszystko śmiga .   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/34835-komputer-ecu/#findComment-30337 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.