Skocz do zawartości

Po wymianie silnika problem z odpaleniem 2.2TD


Gość Krzysintra

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Krzysintra

Witam!! Zakupiłem sintre(to mój pierwszy opel :beer: ) była w niej obrócona panewka i nie tylko więc kupiłem drugi silnik.Zamontowałem drugi silnik,złożyłem wszystko rozrusznik kręci i mam wrażenie,że nie podaje paliwa bo nie odpala(napięcie na pompie 4.4 więc chyba za mało),świece żarowe nie grzeją-poczytałem na forum i zamroziłem w lodówce czujnik temperatury i rezystor od świec,w kabinie pokazało -6 i dalej świece nie grzeją....Czy to prawda,że w tym aucie nie można wymieniać silnika bo imobilajzer odetnie dopływ paliwa?? Co z tymi świecami może być nie tak,idzie wymusić grzanie przez odpięcie jakiegoś czujnika bądz w inny sposób??.....Mam zwykły klucz z osobnym pilotem do CZ czy w tym aucie był montowany imobilizer??Gdzie szukać kabli/złącza od pompy paliwa w komorze silnika??.....Dzieuje z góry za pomoc!!......Panowie myślałem,oglądałem i jest pewien wniosek: MASA.To może byc przyczyna mojego problemu.Więc mam prośbe bo mam 3kable od mas nie podpięte.1.Kabel idący nad wentylatorem przed skrzynką z bezpiecznikami(nad akumulatorem) przed tą skrzynka wychodzi kabel masowy i jest on podwójny.2.Kabel idący z prawej łapy mocującej silnik(prawa stojąc przed autem).3.Kabel wychodzący z wiązki od kabla czujnika który jest z tyłu skrzyni biegów. I chodzi o to gdzie te ,,masy,, podłączyć.A może wiecie gdzie znależć jakis schemat elektryczy?? Jest duże prawdopodobieństo,że te masy to mój problem więc prosze o podpowiedz(mile widziane zdjęcia :D ).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Wszystkie masy masz w tym poście na poszczególnych obrazkach:

http://forum.opel24.com/mrugajaca-kontrolka-vt55371,9.htm

Jak na zasilaniu pompy niebędzie 12v to raczej niebędzie działać.

Ale niewykluczone ,że masz poprostu zapowietrzony cały układ paliwowy.

Parę postów niżej podałem opis jak to odpowietrzyć , pompe można zasilić bezpośrednio z akumulatora. Aby dostać temperaturę ujemną wyjmij z czujnika temperatury znajdującego się przy chłodnicy wtyk i do niego wciśnij opornik o watrości 1kohm , zasymuluje ujemną temperaturę ok -30st.

Pozdr

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysintra

Linki z masami mi nie działają....Możesz mi to wysłać na e-mail,podać inny link bądz swój nicka na fotosiku żebym mógł pogrzebać w twoich zdj. i to znależć??.....A co do tych świec to nie wystrczyło,że zamroziłem czujnik i rezystor i pokazało -6stopni?? Chyba cos tu nie tak

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysintra

Obejrzałem zdj. z linku co kolega podał na innym kompie bo u mnie nie działają.Wszystko sie zgadza tylko nie dopatrzyłem sie tam 2 mas....1.Kabel idący nad wentylatorem przed skrzynką z bezpiecznikami(nad akumulatorem) przed tą skrzynka wychodzi kabel masowy i jest on podwójny.2.Kabel idący z prawej łapy mocującej silnik(prawa stojąc przed autem)....Jak by ktoś cos wiedział bądz mógł zajrzeć pod maske był bym wdzięczny....I jeszcze do kolegi baki skąd bierzesz takie fajne rysunki?? książka typu,,sam naprawiam opel sintra,,....Pytam bo bym się chętnie zaopatrzylo w takie coś :beer:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Na zdjęciu opisanym jako masa-komora silnika jest pokazane ,że mase idącą nad wentylatorami i pod skrzynką bezpieczników należy przykręcić do albo prawgo nadkola

jak pokazano na rysunku lub w niektórych modelach jak i w moim do otworu tuż przy górnym mocowaniu prawej lampy mijania (patrząc od przodu to str. lewa)

Masy są wszystkie połączone (prawdopodobnie gdzieś w peszlu). Jeżeli chodzi o kable masowe idące z dolnej części prawej łapy mocującej to niewiem czy tam są kable masowe , ale żeby to sprawdzić to trzeba zdemontować przewód powietrzny z przepływomierzem . W sobote będe to rozbierać bo musze wymienić uszczeki między blokiem a filtem oleju i filtrem oleju a chłodnica oleju to wtedy moge zrobić zdjęcia.

Pozdr

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysintra

Auto uruchomione.Wine za brak napiecia na pompie ponosiła nie przykręcona masa....Auto chodzi ładnie więc dziękuje bardzo za pomoc!! Pozostały tylko 3 problemy: świecąca sie kontrolka ABS,na wyświetlaczu środkowym przestało pokazywac temperature zewnętrzną(sprawdziłem czujnik który po zmniejszeniu temperatury jego opornośc się sie zwiększa)-więc chyba czujnik sprawny,najważniejsza sprawa jak maja być podłączone przewody do termostatu?? do górnego otworu podłączyłem przewód który rozgałezia sie i idzie do chłodnicy oleju i dalej za silnik. A do dolnego otwory przewód idący na przeciwko termostatu do chłodnicy czy to jest poprawne podłączenie bo coś długo mi sie auto nagrzewa??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności