Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Powiem tak że w przypadku stwierdzenia objawów typowych dla uszkodzenia uszczelki pod głowicą czyli: przedostającego się płynu chłodzący do oleju silnikowego lub oleju silnikowego do płynu chłodzącego, grzania się silnika, skoków temperatury silnika, wyrzutów wody z chłodnicy, pękających węży i zbiorniczków, to w takim przypadku nie powinniśmy jeździć. Znam takich, którzy myśleli, że „jeszcze trochę pojeżdżą”. Kończyło się to kapitalnym remontem silnika. Ale wcześniej musieli skorzystać z liny albo lawety.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/35024-problem-z-odpaleniem/#findComment-34002
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności