Gość krisoo Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Dokładnie. Sprawdź na początek ładowanie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35052-wymiana-akumulatora-w-astrze-h-19-cdti/page/2/#findComment-2940 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daro Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Byłem w ASO i powiedzieli, że z alarmem wszystko ok, ale trzeba zmienić na co najmniej 60 Ah. Co radzicie eksperci? Podaj kod VIN do tego tematu i będziesz wiedział jaką pojemność aku masz mieć u siebie;Według VIN:TN5 = AKUMULATOR,44AH http://forum.opel24.com/viewtopic.php?p=482638#482638   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35052-wymiana-akumulatora-w-astrze-h-19-cdti/page/2/#findComment-2898 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jedmar Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 albo malo jezdzisz i aku jest niedoladowywany albo masz duza uplywnosc.Jeżdżę sporo, 1500km miesięcznie (cykl mieszany miasto/trasa) przeciętnie. No to teraz mam niezły mętlik;) Po rozkodowaniu wychodzi mi, ze muszę wrócić do 45Ah (a już miałem na próbę włożyć od kumpla 60Ah) Najpierw elektryk i później po sprawdzeniu alarmu w ASO (który był w naprawie) sugerowali mi, że musi być co najmniej 60 Ah. No nic trzeba dalej kombinować, albo coś innego powoduje mu spadki napięcia przy odpalaniu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35052-wymiana-akumulatora-w-astrze-h-19-cdti/page/2/#findComment-2864 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbyszek670 Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Po rozkodowaniu wychodzi mi, ze muszę wrócić do 45Ah (a już miałem na próbę włożyć od kumpla 60Ah)Jak będzie aku za duży to jest duże prawdopodobieństwo że będzie niedoładowany.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35052-wymiana-akumulatora-w-astrze-h-19-cdti/page/2/#findComment-2858 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jedmar Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 dzięki za podpowiedzi, nie odświeżyłem stronki wcześniej;) trzeba będzie więc dalej pokombinować   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35052-wymiana-akumulatora-w-astrze-h-19-cdti/page/2/#findComment-2855 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 aku moze byc nawet i 100Ah i nic to nie da jak jest duza uplywnosc w aucie. Kolega mial tez problemy w golfie IV z silnikiem 1.4. Zamienil aku na 74Ah varty i tydzien bylo dobrze. Potem sie okazalo ze ponownie problemy z odpalaniem bo slabo kreci. Sprzwdzilem uplywnosc i sie okazalo ze zdrutowane bylo na radiu. Ciaglo 170mA na postoju. Zrobilismy po stacyjce radio i problem rozwiazany. Aku ma sie dobrze mimo iz jest prawie dwa razy wiekszy jak przewiduje producent. Dla alternatora nie jest wazna pojemnosc aku tylko napiecie na biegunach. Altek laduje do osiagniecia napiecia a nie pojemnosci. Dlatego tez stary aku jest juz niedatny do funkcjonowania bo altek odbiera ze aku osiagnal napiecie ale aku nie jest naladowany. Spowodowane jest to zasiarczeniem na celach w aku.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35052-wymiana-akumulatora-w-astrze-h-19-cdti/page/2/#findComment-2750 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arek Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 albo malo jezdzisz i aku jest niedoladowywany albo masz duza uplywnosc.Jeżdżę sporo, 1500km miesięcznie (cykl mieszany miasto/trasa) przeciętnie. No to teraz mam niezły mętlik;) Po rozkodowaniu wychodzi mi, ze muszę wrócić do 45Ah (a już miałem na próbę włożyć od kumpla 60Ah) Najpierw elektryk i później po sprawdzeniu alarmu w ASO (który był w naprawie) sugerowali mi, że musi być co najmniej 60 Ah. No nic trzeba dalej kombinować, albo coś innego powoduje mu spadki napięcia przy odpalaniu. to nie hcodzi o to ile w miesiacu tylko jakie kazdorazowo odcinki pokonujesz jak to jest wyjazd rano do pracy 5km to te aku wiecznei bedzie niedoladowane wtedy tobie nie potrzebny jest nowy akumulator tylko auto z silnikiem benzynowym   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35052-wymiana-akumulatora-w-astrze-h-19-cdti/page/2/#findComment-2737 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.