Gość zbyszek670 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Masz tu w temacie podane czym czyścić zawór EGR; http://forum.opel24.com/czyszczenie-kolektora-dolotowego-w-silnikach-dti-vt44042.htm   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35369-gdzie-jest-zaw%C3%B3r-egr-vectra-c-20-dti-i-jak-go-czy%C5%9Bci%C4%87/page/2/#findComment-14976 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adam1984 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Ok dzieki wielkie juz sobie poradze musialem znac wszystkie mozliwe opcje bo nie moge auta zostawic w warsztacie na pare dni bo do pracy mam 70 km a auto juz wogule nie ma ducha jeszcze raz dzieki wszystkim za rady pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35369-gdzie-jest-zaw%C3%B3r-egr-vectra-c-20-dti-i-jak-go-czy%C5%9Bci%C4%87/page/2/#findComment-14924 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kaniucha Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 Dziś zauważyłem jedną rzecz odnośnie tej głośnej pracy silnika i dziwnego zrywania turbiny. Mianowicie: Chodzi o siłownik klap wirowych, podczas przegazowywania wogóle się nie porusza, podciśnienie jest ok, po odłączeniu wężyka od podciśnienia od tego siłownika i rozruszania go ręką i ponownemu podłączeniu podciśnienia zaczyna cicho terkotać elektrozawór sterujący chyba ciśnieniem doładowania turbiny i wtedy silnik ładnie pracuje odczuwalnie lepiej przyspiesza, ale po przejechaniu paru km wszystko wraca do "normy" 1. Te objawy wskazują na uszkodzenie któregoś z tych zaworów tylko którego? Siłownika klap czy którego z elektrozaworów, dodam że są dwa? Pomocy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35369-gdzie-jest-zaw%C3%B3r-egr-vectra-c-20-dti-i-jak-go-czy%C5%9Bci%C4%87/page/2/#findComment-6773 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kuljo Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 A co kolega rozumie pod pojeciem "zrywanie turbiny"? , wyłącza się?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35369-gdzie-jest-zaw%C3%B3r-egr-vectra-c-20-dti-i-jak-go-czy%C5%9Bci%C4%87/page/2/#findComment-377762 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michal20 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Witam, ja czyściłem ostatnio zawór EGR i zauważyłem dziś że na gumowej róże która montowana jest na zacisk, że jest mokra tak jak by sadze z olejem. Możliwe że za słabo dokręciłem EGR bo uszczelkę na 100% założyłem. Nie wiem co jest trochę mnie to nie pokoi. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35369-gdzie-jest-zaw%C3%B3r-egr-vectra-c-20-dti-i-jak-go-czy%C5%9Bci%C4%87/page/2/#findComment-377965 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kaniucha Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 A co kolega rozumie pod pojeciem "zrywanie turbiny"? , wyłącza się? Zerwanie mam na myśli uruchomienie się turbiny, ale to podobno normalny objaw w tym silniku. Natomiast zauważyłem ostatnio że pompa vacum trochę olejem sika co za tym idzie pewnie podciśnienie słabsze i mniejsze jest doładowanie turbiny. martwi mnie jeden fakt z którym nikt nie może sobie poradzić, ni raz już o tym pisałem, mianowicie : jargotasnie silnika jak się nagrzeje, owe jargotanie występuje jak turbina się załącza, wszystko wygląda tak jakby coś ze sobą nie grało, nie synchronizowało się. Mam też delikatne wycieki oleju spod kolektora ssącego czy to może mieć jakiś wpływ na pracę silnika i układu zasilania. Dodam, że silnik zaraz po uruchomieniu ładnie chodzi, cicho, jak się nagrzeje to wtedy zaczynają się owe problemy. Może jakieś pomysły co z tym zrobić.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35369-gdzie-jest-zaw%C3%B3r-egr-vectra-c-20-dti-i-jak-go-czy%C5%9Bci%C4%87/page/2/#findComment-386439 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość stan; Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 (edytowane) w 2,0 dti są dwa zawory egr jeden jest na podciśnienie wystarczy go wyciągnąć i wymyć a jeżeli chodzi o elektryczny to jest problem bo trzeba wyczyścić wejście do kolektora i sam egr trzeba zdjąć plastykową nakładkę tylną egra i sprawdzić czy się nie zacina jeżeli się zacina najbardziej lubi się zacinać jak jest ciepły ja bardzo długo myłem go wd40 narazie mi puścił bo przed w czsie jazdy po nagrzaniu się zimny zacinał a jak był zimny chodził i jeszcze jeżeli ktoś ma podciśnieniowy egr to trzeba sprawdzić czy trzyma podciśnienie ja sprawdzałem ustami jak miałem stary typ Edytowane 23 Stycznia 2012 przez zbyszek670 usunąłem cytowanie ostatniego postu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35369-gdzie-jest-zaw%C3%B3r-egr-vectra-c-20-dti-i-jak-go-czy%C5%9Bci%C4%87/page/2/#findComment-423285 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinz22 Opublikowano 9 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2013 A ja chcialbym sie dowiedziec jak odlaczyc te przewody od egr zeby sie plyn chlodniczy nie wylewal. Jest na to jakis sposob? Auto kopci na bialo jak stary jelcz i co jakis czas wystepuje takie pojedyncze szarpniecie. W dodatku obroty minimalnie faluja caly czas   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35369-gdzie-jest-zaw%C3%B3r-egr-vectra-c-20-dti-i-jak-go-czy%C5%9Bci%C4%87/page/2/#findComment-493229 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.