Gość kitek_27 Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 Hej Tak, że EGR czyściłeś wyczytałem wcześniej. Chodzi mi o elektrozawór od EGR. Jak patrzysz na silnik, to po prawej stronie mniej więcej na środku są 3 takie same elektrozawory połączone przewodami. Posprawdzaj przewody, czy dobrze siedzą i czy są dobre. Pierwszy od lewej jest bodaj od turbiny, drugi od EGR, a trzeci nie pamiętam i o to mi chodzi. Ja sam miałem walnięty lecz od turbiny (objawy z kolei, od ok 2200-2300 obr nie szedł dalej). Tylko spece niech potwierdzą moją wizję. Pozdro   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35515-check-mi%C4%99dzy-800-a-2000-obrot%C3%B3w/page/2/#findComment-28617 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość baki Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 Witam. 90% uszkodźeń można usunąć wzrokowo ,reszta to szukanie i diagnostyka. Zerknij na fotkę: Pozdr   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35515-check-mi%C4%99dzy-800-a-2000-obrot%C3%B3w/page/2/#findComment-28541 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arfi Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 Dzięki. A co wzrokowo ja mogę sprawdzić? Czy po prostu są ? A czy te elektrozawory 3,4,5 są takie same? Można je zamieniać miejscami?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35515-check-mi%C4%99dzy-800-a-2000-obrot%C3%B3w/page/2/#findComment-28478 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kitek_27 Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 Wzrokowo możesz np sprawdzić przewody idące dalej od elektrozaworów, (ja miałem jeden z nich do wymiany). Sprawdź, czy się gdzieś nie zsunął (są tylko na wcisk i o to łatwo) lub nie jest uszkodzony. Zawory są takie same na bank i możesz przekładać, ale na próbę oczywiście, nie na zawsze, heh. Powodzenia.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35515-check-mi%C4%99dzy-800-a-2000-obrot%C3%B3w/page/2/#findComment-28466 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kitek_27 Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 (edytowane) A tu mi coś wpadło w oko jak przeglądałem fora, może na coś naprowadzi i w czymś pomoże: http://forum.opel24.com/topic/4497-Problem-z-elektrozaworami-rozwiazany-diesel/ Edytowane 12 Lipca 2011 przez majq1 Aktualizacja linku   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35515-check-mi%C4%99dzy-800-a-2000-obrot%C3%B3w/page/2/#findComment-28406 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arfi Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 Niestety , nic z tego. Zaworki sprawdzone, a check nadal wyskakuje pomiędzy 1000 a 2000 obr. Pewnie pozostaje pompa   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35515-check-mi%C4%99dzy-800-a-2000-obrot%C3%B3w/page/2/#findComment-28102 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kitek_27 Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 No szkoda, że nie udało się wyłapać błędu. Więcej pomysłów nie mam. Powodzenia.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35515-check-mi%C4%99dzy-800-a-2000-obrot%C3%B3w/page/2/#findComment-27801 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arfi Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Wymiana pompy wtryskowej załatwiła sprawę. Podobno przestawiacz kąta wtrysku się nie ruszał, bo był zapieczony. A robiłem pompę u "najlepszego" pompiarza w ok. Płocka. By go szlag . Jak ktoś chce mieć dobrze i tanio zrobioną polecam Żychlin.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35515-check-mi%C4%99dzy-800-a-2000-obrot%C3%B3w/page/2/#findComment-8370 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arfi Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Teraz muszę jeszcze wymienić czujnik płynu chłodniczego. Ten dwupinowy, koło czujnika temperatury, który wskazuje na desce rozdzielczej. Swoją drogą, nie rozumiem po co dwa czujniki. Kupiłem w sklepie wg katalogu Boscha 0 280 130 026/068/107, ale on ma inne wejście. Czy ktoś wie, jaki powinien być? Bo one się nazywają "Czujnik i nadajnik ukł. sterowania wtryskiem", więc pewnie mają bezpośrednie przełożenie na grzanie świec w odpowiednim momencie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35515-check-mi%C4%99dzy-800-a-2000-obrot%C3%B3w/page/2/#findComment-8366 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.