Skocz do zawartości

Check między 800 a 2000 obrotów


Rekomendowane odpowiedzi

Hej

Tak, że EGR czyściłeś wyczytałem wcześniej. Chodzi mi o elektrozawór od EGR. Jak patrzysz na silnik, to po prawej stronie mniej więcej na środku są 3 takie same elektrozawory połączone przewodami. Posprawdzaj przewody, czy dobrze siedzą i czy są dobre. Pierwszy od lewej jest bodaj od turbiny, drugi od EGR, a trzeci nie pamiętam i o to mi chodzi. Ja sam miałem walnięty lecz od turbiny (objawy z kolei, od ok 2200-2300 obr nie szedł dalej). Tylko spece niech potwierdzą moją wizję.

Pozdro

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/35515-check-mi%C4%99dzy-800-a-2000-obrot%C3%B3w/page/2/#findComment-28617
Udostępnij na innych stronach

Wzrokowo możesz np sprawdzić przewody idące dalej od elektrozaworów, (ja miałem jeden z nich do wymiany). Sprawdź, czy się gdzieś nie zsunął (są tylko na wcisk i o to łatwo) lub nie jest uszkodzony. Zawory są takie same na bank i możesz przekładać, ale na próbę oczywiście, nie na zawsze, heh.

Powodzenia.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/35515-check-mi%C4%99dzy-800-a-2000-obrot%C3%B3w/page/2/#findComment-28466
Udostępnij na innych stronach

A tu mi coś wpadło w oko jak przeglądałem fora, może na coś naprowadzi i w czymś pomoże:

http://forum.opel24.com/topic/4497-Problem-z-elektrozaworami-rozwiazany-diesel/

Edytowane przez majq1
Aktualizacja linku

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/35515-check-mi%C4%99dzy-800-a-2000-obrot%C3%B3w/page/2/#findComment-28406
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Wymiana pompy wtryskowej załatwiła sprawę. Podobno przestawiacz kąta wtrysku się nie ruszał, bo był zapieczony. A robiłem pompę u "najlepszego" pompiarza w ok. Płocka. By go szlag :beer: . Jak ktoś chce mieć dobrze i tanio zrobioną polecam Żychlin.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/35515-check-mi%C4%99dzy-800-a-2000-obrot%C3%B3w/page/2/#findComment-8370
Udostępnij na innych stronach

Teraz muszę jeszcze wymienić czujnik płynu chłodniczego. Ten dwupinowy, koło czujnika temperatury, który wskazuje na desce rozdzielczej. Swoją drogą, nie rozumiem po co dwa czujniki. Kupiłem w sklepie wg katalogu Boscha 0 280 130 026/068/107, ale on ma inne wejście. Czy ktoś wie, jaki powinien być? Bo one się nazywają "Czujnik i nadajnik ukł. sterowania wtryskiem", więc pewnie mają bezpośrednie przełożenie na grzanie świec w odpowiednim momencie.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/35515-check-mi%C4%99dzy-800-a-2000-obrot%C3%B3w/page/2/#findComment-8366
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności